»Danes bi bila takšen obisk in prodaja zelo uspešna, vendar entuziazem organizatorjev, načelna politična podpora, dobra medijska pokritost in prilagajanje odpiralnega časa takrat niso zadoščali, da bi z vstopnino in deležem od prodaje pokrili stroške.«
»Na padec prodaje električnih vozil pa je vplivala predvsem neodločnost kupcev ali kupiti 100-odstotno električno vozilo, ki je zaenkrat še veliko dražje od vozila z motorjem z notranjim izgorevanjem.«
»Moja varnost je bila 100-odstotno proti temu. Težko so to sprejeli. Ne morejo nadzorovati praktično ničesar v regiji, ki je bila pravkar deokupirana. Torej je to veliko tveganje in nekoliko nepremišljeno.«
»Spletna prodaja doživlja razcvet. Zanimanje je ogromno. Pred dvema letoma smo imeli na dražbah po 100 ljudi, zdaj pa jih je petkrat ali desetkrat več, odvisno od predmeta na dražbi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju