»Ravnateljem smo obljubili, da jim bomo vsaj en teden, preden bi začeli dejavnosti na šolah, to sporočili. Iz tega lahko sklepate, da pred koncem prvomajskih praznikov tega še ne bo.«
»Sami se bomo znotraj šole maksimalno potrudili, da bi to omogočili, hkrati pa upamo, da bodo z višjih inštanc vzpostavljene takšne razmere, da bo dejansko lahko to šolsko leto v šoli.«
»Ampak bistvo je, da so otroci v šoli, da so znova skupaj, da so med prijatelji, z učitelji. Moram reči, da se zelo veselimo tega.«
»Na tej šoli delam že 30 let, a se kaj takega še ni zgodilo.«
»Nato bodo imeli dovolj časa, da se na individualni in organizacijski ravni na to pripravijo tako učitelji kot ravnatelji in šole...«
»Mi smo jim s tem želeli omogočiti pouk na šoli, kar je za maturante mesec in pol pred maturo izjemno pomembno.«
»To v šolah verjetno povzroča tisto stisko, ki dijake odvrača od vsega tega.«
»Z novimi prostori pouk matične šole končno izvaja le na eni lokaciji in gostovanje petih oddelkov razredne stopnje na sosednji srednji šoli ni več potrebno.«
»Da bi se prav vsak dan lahko videli v šoli.«
»Razlika med osnovnimi šolami s prilagojenim in posebnim programom ter večinskimi šolami je v času izobraževanja na daljavo predvsem v tem, da imamo specifično populacijo učencev, ki bistveno več kot v večinskih šolah prihajajo iz socialno zelo šibkih in nespodbudnih okolij, zato je treba v izobraževanje na daljavo vlagati neprimerno več truda.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju