»Res sem počaščen, malo pa tudi presenečen, da me je Združenje Manager izbralo za to priznanje. Nikdar namreč nisem bil član združenja in tudi svoje vodenje sem zasnoval na mogoče malo drugačnih merilih, kot so standard v tem našem krutem poslovnem svetu.«
»Osnovni motivi za donacijo so bili zahvala za njihov trud, spodbuda, da bi zdržali naslednje dni v peklenskih razmerah, motivacija prostovoljcem, da bi se jim pridružili, in zato, da bi vedeli, da vsi Slovenci cenimo to, kar počnejo za prebivalce in naravo Krasa.«
»To sem naredil zaradi svojih zaposlenih, zaradi okolja, v katerem živim, pa tudi zaradi celotne Slovenije, saj smo včeraj postavili temelj slovenske letalske industrije, ki bo lahko odslej konkurirala vsem največjim tujim igralcem. Ponosen sem, da smo podjetje prodali za eno največjih kupnin v zgodovini Slovenije.«
»Upam, da bo moja poteza navdihnila tudi preostale slovenske gospodarstvenike, da bodo ob podobnih primerih del sredstev namenili lokalni skupnosti in tako vrnili okolju, iz katerega izhajajo.«
»Če bo Slovenska vojska po testiranju ugotovila, da so naša letala dobra in uporabna tudi v specifičnih vremenskih razmerah, kot jih ima Slovenija, pa bodo v Pipistrelu zadovoljni, če bodo lahko nekaj prispevala k slovenski varnosti tudi s svojimi letali.«
»Pipistrelu se odpirajo vrata za testiranje vseh naših produktov na letališču v Cerkljah in na območju cone Poček. Danes smo se pa tudi dotaknili možnosti, da bi skupaj razvili obrambo pred letalniki.«
»Zanimivo je, da sta ameriška vojska in letalska vojaška industrija največji izvoznik letal na svetu, potem pa pridejo za kakšna specialna letala v majhno Slovenijo in še manjšo Ajdovščino, saj tako dobrih in kakovostnih, pa tudi ne za tako ceno, letal sami ne morejo narediti.«
»Delati za ameriško vojsko pomeni najvišji standard in če te oni sprejmejo, je produkt dober in je priznan kjer koli po svetu, pa naj bo to prijatelj ali sovražnik ZDA.«
»Pipistrel se od vsega začetka zaveda, da je letalstvo eden od velikih onesnaževalcev ozračja. Zato je pred 20 leti začel razvoj električnih letal, serijsko pa jih je začel izdelovati leta 2007.«
»Dejstvo, da nam je kot prvemu na svetu junija uspelo certificirati električno letalo, potrjuje, da smo vodilni v razvoju električnih pogonov in dejanski pionir uporabnega brezogljičnega letalstva tudi v komercialne namene ter za prevoz potnikov.«
»V tej kombinaciji električna energija ne prihaja več iz težkih baterij, ki jih letalo vozi s seboj, ampak se proizvaja med letom v gorivnih celicah iz kisika, ki ga črpa iz ozračja, ter lahkega vodika, ki ga letalo pelje s seboj.«
»Za Pipistrel to pomeni nabiranje znanja in izkušenj, potrebnih za naš naslednji projekt, ki ga razvijamo, to je 19-sedežno potniško letalo na pogon z vodikovimi gorivnimi celicami, ki bo sposobno skoraj neslišno preleteti razdaljo do 1000 kilometrov v dveh urah brez kakršnih koli emisij.«
»S tem bomo omogočili uporabo že obstoječih, majhnih in potnikom bližjih letališč, tudi za meddržavna potovanja in transferje neposredno v terminale mednarodnih letališč.«
»Sprva so me tudi veliki letalski igralci opozorili, da sodelovanje z Indijo ni mogoče in da pogodbe nikoli ne bomo uspešno končali, vendar nam je vsem, ki smo sodelovali kot močna ekipa, uspelo narediti točno to.«
»To nam je prineslo velik ugled ne samo v Indiji, temveč tudi širše v celotnem okolju, ki je kakor koli povezano z vojsko. Ta pogodba nam je odprla številna vrata v prihodnje.«