»Mi smo dejansko odsekani od Tedna slovenske drame in od Borštnikovega srečanja.«
»Oba programska sklopa sta bila že lani zasnovana kot trajna festivalska vsebina, ki jo želimo razvijati in nadaljevati tudi v prihodnje. Vsak od omenjenih programskih sklopov ponuja slovenske in tuje gledališke predstave in predstavlja neko skupno festivalsko platformo za razvoj novih občinstev, kar imamo za eno naših temeljnih poslanstev.«
»Program je vsebinsko raznolik, saj nudi vpogled v ideološki konstrukt vsakdanjosti.«
»Tuje gledališke skupine so že vrsto let opozarjale, da so gostovanja, ki so pomemben del Borštnikovega srečanja, mnogo lažje izvedljiva v času ob koncu gledališke sezone. In tudi slovenska gledališča so bolj naklonjena temu terminu, ker ne posega v čas, ko pripravljajo drugo premiero v sezoni, kar se je dogajalo jeseni, ampak se festival zgodi ob izteku gledališke sezone, ko lažje načrtujejo gostovanja in svojo prisotnost na festivalu.«
»V Tednu slovenske drame vsako leto v mestu vlada posebno vzdušje.«
»V spremljevalnem programu se bo zvrstilo kar osem tujih gledaliških predstav, gostimo več okroglih miz in panelnih diskusij z mednarodno udeležbo ter niz zanimivih glasbenih dogodkov.«
»Ker so nekatere letošnje tekmovalne uprizoritve daljše ali izvedbeno zahtevnejše, je pred nami kar zahtevna naloga, ki vključuje tudi iskanje in opremljanje zunanjih lokacij in usklajevanje festivalskega urnika.«
»53. Teden slovenske drame je bil še boljši, še bolj odprt, še bolj intenziven in še bolje obiskan kot dosedanji.«
»Festival je bil dobro pripravljen na izvedbo v teh zahtevnih okoliščinah, ohranjali smo visoko stopnjo prilagodljivosti in imeli pripravljenih več scenarijev.«
»V prvi vrsti so notranje-organizacijski, ker se je festival podaljšal na 14 dni, zasedel vsa odrska prizorišča v matični hiši ter s tem v jesenskem času znatno posegel v aktivnosti, ki jih takrat izvajajo druge organizacijske enote SNG Maribor.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju