»A pravica do šolanja v skladu s svetovnim nazorom staršev še ne pomeni tudi pravice do financiranja tega izobraževanja.«
»To je prilagojeni model C, kar pomeni, da se bo polovica učencev od 6. do 9. razreda izobraževala v šoli, druga polovica pa doma. Naslednji teden se pa zamenjajo, učenci prvih petih razredov pa so ves čas v šoli.«
»Ta mora biti in prav je, da je. Se pa lahko vsaka država posebej odloča, do katere mere bo to zasebno pobudo financirala in kakšni bodo vstopni pogoji, da jo financira.«
»Da je vsekakor pravica posameznika, da ima možnost vključitve z izbiro šolanja in poklica.«
»Z vidika kognitivnega in čustvenega razvoja je zgodnji vstop v šolo neprimeren in bo verjetno povzročil stranske učinke, kot sta krepitev zasebnega izobraževanja in tekmovanje pri sprejemnih izpitih.«
»Naša šola je edina v tej soseski, druge možnosti za otroke ni. Starši so se zelo dobro odzvali, nekateri pa še razmišljajo, ali je to potrebno ali ne.«
»Napadi na izobraževalno infrastrukturo kršijo pravico otrok do izobraževanja in vplivajo na kakovost izobraževanja, socializacijo in družbeno integracijo.«
»To bi samo povečalo obremenitev staršev v času, ko mnogi opuščajo službo, da bi poskrbeli za svoje otroke ob vstopu v osnovno šolo.«
»Učencev, ki se niso samotestirali v šoli, nismo pošiljali domov. Zadevo intenzivno rešujemo in upamo, da se bodo lahko učenci v šolo vrnili že v sredo.«
»Ni mi treba plačati. Zakaj bi vračal univerzi?«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju