»Dati jim želimo možnost, da sami krojijo pravila iger, gredo morda v domišljijski svet ali svet računalniških iger, pri tem pa bodo, namesto da delajo s prsti, gibalno dejavni.«
»Naš največji izziv je, kako priti do osnovnošolcev, kako jih nagovoriti.«
»Le kakšne dražljaje bo potreboval kot osnovnošolec, da se bo redno umival, delal domače naloge, da bo sploh hodil v šolo.«
»Za vse osnovnošolce bi morali zagotoviti finance za vstopnice in prevoz na kulturne prireditve.«
»Pomoč nudijo družinam z nizkimi dohodki, zadolženim, brezposelnim, enostarševskim družinam in družinam z več osnovnošolci.«
»Sodelovanje pri ustvarjanju te radijske igre me je pretreslo na več ravneh.«
»Poleg poznavanja besed pri igri je pomembna tudi kombinatorika. Se pravi, ne vlečeš iz enega polja znanj, ampak moraš jih kombinirati več skupaj.«
»Z načinom, kako smo igrali in bili povezani, smo šokirali svet.«
»Mediji še pridobili pomembnost in imajo nalogo prenašanja pomembnega sporočila enotnosti olimpijskih iger svetu.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju