»Če smo lahko na drugih Petrolovih trgih z maržami dokaj zadovoljni, v Sloveniji nikakor ne moremo biti. Vsi stroški naraščajo, pri maržah pa rasti ni.«
»Najvišja dovoljena marža po uredbi o regulaciji pogonskih goriv v Sloveniji je deset centov na liter, kar je najmanj v Evropski uniji in niti polovica povprečne marže v Uniji.«
»Najvišja dovoljena marža po uredbi o regulaciji pogonskih goriv v Sloveniji je deset centov na liter, kar je najmanj v Evropski uniji in niti polovica povprečne marže v Uniji. Takšna marža ne pokriva stroškov zaposlenih, logistike, investicij in vzdrževanja ter absolutno ni dovolj za razvoj, še posebej v okviru zahtev po zelenem prehodu.«
»Najvišja dovoljena marža po uredbi o regulaciji pogonskih goriv v Sloveniji je deset centov na liter, kar je najmanj v Evropski uniji in niti polovica povprečne marže v Uniji. Takšna marža ne pokriva stroškov zaposlenih, logistike, investicij in vzdrževanja ter absolutno ni dovolj za razvoj, še posebej v okviru zahtev po zelenem prehodu.«
»V Sloveniji imamo regulacijo cen, ki marže na nekatere naftne derivate postavlja na nesprejemljivo nizko raven, ki je obenem daleč najnižja v EU-ju. Tako določena regulirana marža ne zadošča za pokrivanje stroškov rednega poslovanja z gorivi in derivati ter posledično ogroža prilagajanje zahtevam evropskega zelenega dogovora.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju