»Več kot v enakem lanskem obdobju smo prodali na vseh regijskih trgih, razen v Turkmeniji, ključna pa je bila rast v Rusiji, vodilnem trgu v regiji in Krkinem največjem posamičnem trgu, na katerem smo dosegli največjo absolutno rast prodaje v regiji.«
»Rasli smo v vseh prodajnih regijah in v vseh skupinah izdelkov in storitev. Ocenjena rast prodaje za sedem odstotkov je dobra in presega Krkin strateški cilj.«
»Ukrep skupino Petrol, ki je ena najpomembnejših energetskih skupin v regiji, zavira pri organski rasti in konkurenčnem razvoju na širšem regijskem območju. Zato takšna politika ne more biti niti v interesu družbe niti v interesu države kot največjega posamičnega lastnika.«
»V skupini Mplus smo prepoznali najboljšega strateškega partnerja za razvoj ter pozicioniranje Panvite in nove skupine kot vodilne živilske družbe v regiji.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju