»Izhajamo iz empiričnih dokazov. Kabel se je strgal, sistem varnostnih zavor pa očitno ni deloval.«
»Vse materiale je treba stalno oskrbovati, nadzirati, skrbeti za njihovo kondicijo, stanje. To je treba početi. Znanja je dovolj, da se ve, kje so kritične točke, kaj se lahko zgodi, zakaj in kako.«
»Gre za zelo atipično napako, ki jo je skozi redni protokol težko hitro odkriti.«
»Jeklenica na prvem odseku kaninske žičnice, torej na odseku A-B, stebru štiri in pet, je zdrsnila iz kolesnih baterij, se pravi, iz tistih koles, ki držijo jeklenico v pravilnem položaju. Zdrsnila je dol, prestavila se je v nižji položaj, ni pa padla na tla. Kabina je ostala na jeklenici in obvisela nekaj metrov nad tlemi.«
»Stali so deset minut, potem so se malo premaknili, pa deset minut stali, tako da večurnega stoječega čakanja v kabinah ni bilo.«
»Izražam sožalje družinam. Upam, da mi bo uspelo izraziti vso našo bolečino. Bolečine ne čutimo samo v Apuliji, temveč v vsej Italiji«
»Z žičnic, ki še stojijo, lahko rečem, da je na tla popadalo polovico hmelja. Tistega, ki pa je ostal gor, pa je oklestila toča.«
»Če se to ne bo zgodilo, bomo čez nekaj let začeli namesto na ministrstvo za infrastrukturo hoditi na ministrstvo za kulturo, saj bodo žičnice postale muzejske.«
»Žičnica je estetska in arhitekturna žalitev.«
»To je prvi nujni korak, da bo Kanin sploh obstal ... Druga stvar pa je vprašanje, ali si država sploh lahko privošči zakon samo za eno od teh naprav, se pravi samo za Kanin.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju