»V obeh primerih pa je cena storitve enaka: standardna je 60 evrov, pri čemer dobi stranka rezultat v približno 24 urah.«
»Pri Googlovi strategiji za storitev primerjave cen ni šlo zgolj za pridobivanje strank s ponujanjem boljšega proizvoda od tistih, ki jih ponuja konkurenca. Namesto tega je Google zlorabil svoj prevladujoči položaj na trgu kot iskalnik, tako da je svojo storitev primerjave cen v rezultatih iskanja uvrščal višje, rezultate konkurentov pa nižje.«
»Tako kot se bodo dražila goriva, tako bomo morali mi usklajevati cene in dvigovati cene svojih storitev. To se bo preneslo na končnega potrošnika in rezultat bo zelo jasen: višje cene končnih produktov.«
»Pošta Slovenije je cene spremenila zaradi nepokrivanja lastne cene, ki jo ustvarja z opravljanjem univerzalne storitve in je predpisana z zakonom o poštnih storitvah.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju