»V ta namen bomo zagotovili vse potrebne pogoje za to, da se lahko vsi Ukrajinci, ki bodo zaprosili za status oseb z začasno zaščito, takoj vključijo v slovenski učni, raziskovalni in športni prostor.«
»V resnici moramo govoriti o državno – javno – zasebno. In v naši državi imamo tri univerze, ki so dejansko z vidika financiranja, ustanoviteljstva in tudi načina upravljanja državne univerze, javne univerze so pa tudi zasebne univerze, ki jim je država podelila koncesijo in s tem predala financiranje.«
»Sistem bo predvsem za organizacijo šol v Logatcu zahteven zalogaj, vendar pa so pretekle izkušnje, razumevanje in pripravljenost na začetek tega procesa velike s strani ravnateljev in tudi zaposlenih.«
»Moramo pristopiti na ustrezen način do otrok in njihovih mater in jih postopoma začeti vpeljevati v sam sistem in potem tudi naprej v izobraževanje.«
»V odzivu na ukrajinske potrebe je nujno izkoristiti obstoječa EU orodja, kot je School Education Gateway ali pa načrtovana platforma evropskega izobraževalnega prostora, ki bi pomagala usklajevati potrebe po izobraževalnih virih med državami članicami in Ukrajino.«
»Sama nepremičnina z vso opremo je vredna nekaj več kot dva milijona evrov, ministrstvo pa ga je s tem podpisom pogodbe brezplačno preneslo na univerzo.«
»Globoko pretresena obžalujem dogodek v ŠC Celje. Moje dobre misli so z vami. Nesporazume in stiske je potrebno reševati z razumevanjem, pogovorom, medsebojno pomočjo. Kakršnakoli oblika nasilja je nedopustna. Šola mora biti varen prostor za vse.«
»Verjamem, da smo postavili z dosežki našega predsedovanja temelje za vsaj nadaljnje desetletje razvoja ključnih usmeritev na posameznem resorju.«
»Tudi v tej luči se je po ministričinih besedah odprlo vprašanje potreb po prepoznavanju novih vizij znanja in načinov izobraževanja.«
»Mlade Pirate plastike iz Slovenije smo povabili na evropski mladinski zajtrk v Bruselj in projekt predstavili ministrom EU-ja za mladino tako na neformalnem srečanju na Brdu kot na zasedanju Sveta v Bruslju. Tako ministri kot Evropska komisija so bili nad projektom navdušeni in ga bodo začeli izvajati tudi sami.«
»S povezovanjem, pa naj gre za povezovanje izobraževanja, raziskav ali povezovanje znanstvenikov in širše skupnosti, lahko dosežemo več. Z raziskavami sežemo do razuma, z izobraževanjem sežemo do srca. Ta projekt združuje oboje, zato si bomo prizadevali, da postane mednaroden in na tak način odgovori na vedno večji globalni izziv ekologije.«