»Take stvari delajo EPK za nacionalni projekt, saj nimamo opravka le z nekaj slovenskimi nacionalnimi institucijami, ampak k nam prihajajo strokovnjaki praktično iz celotne Srednje Evrope, kot so te institucije posojale slike za razstavo.«
»To je v bistvu združitev dveh evropskih prestolnic kulture v eni temi, ki je izrazito relevantna. Marsikdaj moramo dandanes pogledati 100 let nazaj – v 20., 30. leta prejšnjega stoletja, da bi razumeli, kakšno je bilo obdobje, ko so se rojevali ali celo vznikali totalitarizmi, avtoritarni režimi.«
»Govorili bodo o vojni in miru, o tem, kako je mogoče po katastrofah ustvariti nekaj novega, o tem, kako so ljudje ob meji tihotapili vse mogoče ter o tem, da je za preživetje planeta nujno misliti in delovati zeleno.«
»Fascinantnost poigravanja dua Silence z razsežnostmi dvomov, strahov, obsesij in fantazem nezavednega je mogoča ravno zato, ker sta prej – in pri tem jima odločilno pomaga prav igra Katarine Stegnar – do potankosti razgradila razmerja prvega.«
»Majda Širca s svojim nepopustljivim vztrajanjem, da plamen filmske kulture ne ugasne, pomembno prispeva k temu, da sobe slovenskega avtorskega filma in sobane slovenske progresivne politike niso boleče prazne, ampak svoje najbolj avtorsko subjektivne poglede oblikuje v dokumentarno objektivne uvide, vpoglede.«
»Prepoznavam partnerje, s katerimi že delamo, in jih bo to okrepilo, prepoznavam pa nekatera popolnoma nova področja, ki si jih mi, iskreno povedano, nismo mogli privoščiti, ker nam je zmanjkalo programskega denarja.«
»EPK mora biti tudi zgled, da sta kultura in umetnost ob vsej svoji drznosti, provokativnosti, improvizaciji in nepričakovanosti tudi skrajno profesionalni disciplini, pri čemer gledalca ne osupne le vsebina, ampak tudi brezhibnost organizacije in komunikacije.«
»Kako to, da slika in zvok ne gresta skupaj? Zakaj je včasih nemi posnetek najbolj zgovoren? Kako si lahko s projekcijo pretekle podobe prikličem ne le spomin, ampak tudi prihodnost? Vse to so vprašanja, na katera film izjemno intimno odgovarja. Se vidimo.«