»Z vidika varstva poštene konkurence, ki je pomembno povezan z varstvom potrošnikov (gre pravzaprav za dve plati iste medalje), je izredno skrb vzbujajoče dejstvo, da je postopek odločanja trajal skoraj 20 let.«
»Pomembno je, da nadzorni organi za varstvo potrošnikov in pristojni organi za varstvo osebnih podatkov ter Evropska komisija hitro proučijo najnovejšo politiko Mete in po potrebi sprejmejo takojšnje in učinkovite ukrepe za varstvo potrošnikov.«
»Vložene kolektivne tožbe, ki smo jih pripravljali več mesecev, so, skupaj z velikim odzivom potrošnikov, pomemben signal, da se slovenski potrošniki znamo organizirati in se postaviti za svoje pravice. Verjamemo, da bodo postopki kolektivnih tožb pozitivno vplivali na varstvo pravic potrošnikov v Sloveniji in pomenili dodaten preventivni pritisk, da se kršitve teh pravic ne izplačajo.«
»Prišli smo v situacijo, ko so bili zaščiteni mali podjetniki, ne pa oškodovani potrošniki, da nadzorni organi, ki bi morali pogledati certifikat ustreznosti, niso nič ukrepali in da sploh nismo slišali niti besede urada za varstvo konkurence, se pravi, da imamo v Sloveniji velike težave pri de facto uveljavljanju pravic potrošnikov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju