»Pozvali so k okrepljenemu mednarodnemu sodelovanju in solidarnosti pri omejevanju, ublažitvi in premagovanju pandemije in njenih posledic.«
»Ustvarjalno pot Silvana Omerzuja zaznamuje izrazita interdisciplinarnost, saj se kot ustvarjalec ni nikdar zavezal eni sami umetniški disciplini ali mediju, marveč je hkrati deloval kot vizualni umetnik, scenograf, lutkar in gledališki režiser.«
»Kompleksne objektne instalacije, ustvarjene iz lesa in kombinirane z najrazličnejšimi materiali, ki prikazujejo ekspresivne in pogosto groteskne motive, v katerih se odražata subtilna družbena kritika in obešenjaški humor.«
»Naša strategija se ne spreminja. Moramo se boriti z virusom, ne da bi ustavili naše družbeno, kulturno in gospodarsko življenje, izobraževanje naših otrok in našo zmožnost normalnega življenja.«
»V eni noči pokažejo razsežnost svojih karakterjev, ki jih poprej niso poznale. Te ženske niso 'grde osebe', to so osebe, s katerimi se lahko do neke mere poistovetiš in marsikatera njihova izjava vendarle drži.«
»Naše korenine so v tej zemlji globoko zasidrane. In iz njih črpamo moč, voljo in predvsem željo, da bi na tem koščku zemlje ohranjali slovensko besedo in slovensko kulturo naših nonotov.«
»Pomembno je njeno raziskovalno-metodološko, pedagoško in publicistično delo, ki je dopolnilo marljivo delo konservatorjev na terenu. Bila je nosilka projektov in članica svetov različnih raziskovalnih programov in aktivnosti v Sloveniji, Svetu EU-ja in pri Unescu. Med projekti izstopa evropski trajnostni metodološki model: Pilotni projekt Kras.«
»Če se mali gospodarski ribolov ne bo prilagodil spremembam, bo propadel celoten sektor. Znanstveniki ocenjujejo, da bi lahko trajnostno upravljanje ribištva, če bi se izvajalo globalno, povečalo biomaso rib v oceanih za 60 odstotkov, vendar le, če temperatura ne bo zrasla nad 1,5 stopinje Celzija. Nujni so ukrepi za bolj trajnostne in odporne oceane ter družbo.«
»Sodobne tehnologije vdirajo v vse pore našega življenja, družbe in kulture, tako da se nam ob posledicah pospešenega in naraščajočega (bio)tehnološkega manipuliranja ne postavlja samo vprašanje, kaj je človek, temveč tudi, kakšna je narava našega razmerja z živalmi, rastlinami in drugimi entitetami živega.«