»Seveda že samo to govori o tem, da je neki simptom, da razmere niso povsem običajne. In tisto, kar nas druži, je prav ta ocena, da so stvari v izobraževanju v Sloveniji začele drseti v napačno smer.«
»Želim si, da bi prvo potezo naredil premier Robert Golob, ki bi predstavnike ravnateljev, učiteljev in staršev povabil na pogovor, kjer bi mu ponudili pomoč pri reševanju ene najhujših dilem in kriz, v katero vstopa Slovenija.«
»Ta diskusija odpira številna zelo zahtevna vprašanja tudi v razmerju do staršev, do kod lahko starš kot roditelj posega v avtonomijo učiteljstva. V mojih letih se je težilo k temu, da se učenca ali dijaka spravi v red, danes pa so številni starši odvetniki svojih otrok, v nekaterih primerih celo najamejo profesionalne odvetnike.«
»Problematično je zaradi tega, ker se pomen pedagoškega znanja zmanjšuje. To je, ne da obvlada svojo stroko, slovenščino, kemijo, matematiko, ampak to, da zna poučevati.«
»Vzgoja in izobraževanje sta na prelomni točki, če ne bomo ničesar storili, bomo čez pet let tam, kjer je danes javno zdravstvo, to je tik pred zlomom.«
»Ta enačaj v zahtevnosti in kompleksnosti teh delovnih mest je tradicionalno jasen v tej državi in z zvišanjem zdravniških plač seveda mi enako zahtevamo od države, da stori za univerzitetne profesorje in raziskovalce znanosti z doktorati.«
»Če bi oblast zgolj delno ravnala tako, kot je pri zdravnikih, potem imamo dvakrat ali trikrat preveč časa za to, da preprečimo to dejanje, ki pa bo sledilo, če ne bo prišlo do uresničitve zahtev.«
»Če sem namreč prav razumel, opozarjate, da razmere niso take, da bi omogočale odprtje vrtcev in osnovnih šol.«
»Če je tako, so na eni strani zaposleni izpostavljeni večjim tveganjem za okužbe in verjetno tudi upravičeni do tistih dodatkov, ki so jih bili deležni naši kolegi in kolegice v drugih delih javnega sektorja.«
»Finski sistem temelji na zaupanju v učitelje, zaradi česar tam že od leta 1990 nimajo šolskih inšpekcij, in predpostavki, da je učiteljica odgovorna, da ve, kaj dela, in da hoče delati v dobro otrok. Če ni tako, imajo tudi dovolj orodij, da to preprečijo.«
»Mi smo prvi, ki temu kategorično nasprotujemo. Da se to piše, vpisuje, beleži, ker za to ni nobene potrebe. Če učitelj ne izpolnjuje nalog, ki so mu že vnaprej dane, so za to ustrezne sankcije.«