»Ker na razpisih pogosto ne dobimo ustreznega kadra, si odgovorni ravnatelj prizadevamo, da potem zaposlimo vsaj učljive ljudi, ki imajo občutek za poučevanje, in zagotovimo, da se znotraj šole oblikujejo podporni timi, kjer potem takemu človeku pomagajo, da zmore z otroki delati po enakih načelih, kot delamo sicer.«
»Zaskrbelo me je, kaj pravzaprav to pomeni za nadaljnjo prihodnost slovenskega šolstva – ali bodo zdaj o kakovostnem vodji, o tistem, ki skrbi za razvijanje šolskega procesa, tekoče pedagoško delo in podobno, odločali laiki na podlagi všečnosti, ali bo šlo še naprej za strokovne odločitve.«
»Nedopustno je, da se obnašamo nespoštljivo v vzgojno-izobraževalnih zavodih, tukaj pa mislim na oboje, ne samo na šolnike, ampak tudi na starše oziroma ostalo javnost, ki vstopa v šolo.«
»Nedopustno je, da mora šola sama iskati partnersko šolo, ki bo takega učenca sprejela, in če vemo, da gre za hudo poseben primer, je nesmiselno razmišljati o tem, da bi se dal na drugo navadno šolo.«
»Zdi se mi nedopustno, da šole silijo v to, da moramo na prijazen, vzgojen način reševati tudi primere, kjer je vzgoja povsem popustila.«
»Ne postajamo bolj nasilna družba. Nasilje je vedno bilo med nami in vedno bo, vsaj do takrat, dokler ne bomo v tolikšni meri nesocialni, da bomo samo še v ekrane gledali, nič več drug drugega.«
»Presenetilo bi me, če bi bilo drugače. Kako pričakovati, da bodo ljudje, ki so ves čas med Scilo in Karibdo, ustvarjalni?«
»Namen je opozoriti javnost, da smo na vlaku, ki je vmes začel drveti navzdol, in menimo, da je morda še zadnji čas, ko lahko to smer preokrenemo in spet pomagamo našemu javnemu izobraževanju od vrtca do fakultete h kakovostnemu delovanju.«