»Pri izboru me je vodilo načelo izvedbene vrhunskosti predstav, njihov pomen za razvoj slovenskega gledališkega izraza in prostora, za promocijo novih avtorskih poetik, tudi za reprezentativnost in zaokroženost nekega enotnega slovenskega gledališkega prostora.«
»Želimo, da festival v intenzivnem 14-dnevnem dogajanju predstavi poglobljen vpogled v aktualno stanje in razvojne trende slovenskega gledališča. Tuje prestave pa predstavljajo priložnost za slovensko občinstvo in slovenske gledališke ustvarjalce, da dobijo vpogled v delček aktualne, vznemirljive, visokokakovostne produkcije tujih gledališč. Vemo, da ni veliko priložnosti, da bi lahko na slovenskih odrih spremljali tujo gledališko produkcijo.«
»V prvi vrsti so notranje-organizacijski, ker se je festival podaljšal na 14 dni, zasedel vsa odrska prizorišča v matični hiši ter s tem v jesenskem času znatno posegel v aktivnosti, ki jih takrat izvajajo druge organizacijske enote SNG Maribor.«
»Tuje gledališke skupine so že vrsto let opozarjale, da so gostovanja, ki so pomemben del Borštnikovega srečanja, mnogo lažje izvedljiva v času ob koncu gledališke sezone. In tudi slovenska gledališča so bolj naklonjena temu terminu, ker ne posega v čas, ko pripravljajo drugo premiero v sezoni, kar se je dogajalo jeseni, ampak se festival zgodi ob izteku gledališke sezone, ko lažje načrtujejo gostovanja in svojo prisotnost na festivalu.«
»Program sem zastavil kot neko zrelo razvojno fazo festivala, na kakovostni ravni in tudi po obsegu, tako kot bi moral biti neki ambiciozno zastavljen evropski gledališki festival.«