»Podpora Evropi v ameriškem kongresu ni več samoumevna. Zato se moramo tako z republikanci kot z demokrati vedno pogovarjati o vprašanjih, ki zadevajo Evropo, ne glede na to, kdo bo zmagal na teh ali drugih volitvah.«
»Tudi tu mora Evropa pokazati svojo sposobnost igranja vodilne vloge pri obrambi temeljnih človekovih pravic, norm in vrednot ter nenazadnje človeškega dostojanstva. Še enkrat: za vse, in vse enako.«
»Podaljšanje obdobja s šestih na 36 mesecev je sicer po besedah evropskega komisarja za gospodarstvo ključen predpogoj za sodelovanje ZDA pri posojilu.«
»Videti moramo, v katero smer bo šla prihodnja ameriška administracija. V predsedniški kampanji sta glede vojne v Ukrajini dva povsem različna pogleda na rešitev težave.«
»Vse mu razložim, ne skrivam, kaj se dogaja zunaj na ulici. Vendar pa pri tem ne uporabljam ekspresivnih izrazov, ne pozitivnih ne negativnih, uporabljam enostaven jezik. Rečem mu, ali slišiš signal, to je alarm. Vzemiva tvoje najljubše stvari in vodo ter pojdiva v zaklonišče. Tam bova ostala, dokler ne bova slišala signala, da gremo lahko ven. Zdaj te trenutke že bolje prenaša, prej pa so ga zelo vznemirili, pokril si je ušesa, se skrival in se me oklepal.«
»Kakšne bodo dolgotrajne posledice trpljenja za duševno zdravje otrok, je v veliki meri odvisno od tega, kakšno podporo dobivajo otroci v svojem okolju, koliko doživijo dobrega, pozitivnega, ki predstavlja protiutež zlu, ki so ga doživeli, izgubi vere v človečnost, v človeštvo.«
»Izhajajoč iz te ugotovitve, smo razvili projekt psihosocialne podpore otrokom, projekt, ki je usidran v šolo. Če šola sprejme vlogo psihosocialnega pomočnika, postane ta pomoč dostopna vsem otrokom.«
»Učitelje ozaveščamo o tem, kako pomembna je njihova funkcija. Učitelji so tudi sami v vojni, skušamo tudi njim nekaj dati, jih spodbuditi, da govorijo o svojih težavah in da oni potem igrajo vlogo psihosocialnega pomočnika otrokom v razredu.«