»Pripovedno kompleksen, dinamičen in razvejan roman sklepa trilogijo o Vodnjakih, slovenski vasici, ki morilsko zgoščenost naselij, po katerih se običajno sprehaja gospodična Marple, uspešno preplete s temačnim vzdušjem skandinavskega noira.«
»Pripovedno kompleksen, dinamičen in razvejan roman sklepa trilogijo o Vodnjakih, slovenski vasici, ki morilsko zgoščenost naselij, po katerih se običajno sprehaja gospodična Marple, uspešno preplete s temačnim vzdušjem skandinavskega noira.«
»Inovativna režija daje gledalcem možnost globokega povezovanja z vsemi liki, njihovimi usodami, žalostjo in veseljem, obenem pa odpira številna vprašanja sodobnega človeka – od odnosov med moškimi in ženskami do vloge umetnosti v današnjem svetu.«
»Odločili smo se, da nagradimo film, ki nas je presenetil zaradi zmožnosti združevanja radikalnega in inovativnega jezika s tradicijo kinematografije, ki prihaja iz te države, in v katerem je glavni lik močna transspolna ženska, ki druge ljudi opolnomoči za boj proti družbenim in političnim zatiralcem.«
»Skozi narativni format dialoga med fiktivnima likoma, od katerih eden povzema značilnosti človeka, drugi pa karakteristike umetne inteligence, naslavljata aktualna in univerzalna vprašanja sodobnega časa, kot so denimo sobivanje človeka in stroja, pomen telesnosti, posledice digitalizacije vsakdanjega življenja ter smeri razvoja naprednih tehnologij.«
»Člani žirije smo pri svojih odločitvah upoštevali prepričljivost in kakovost izvedbe, glasbeni izraz in domiselnost, glede na to, da gre za šanson, pa smo bili še posebej pozorni pri branju in poslušanju besedil ter na skupno učinkovanje posameznega prijavljenega dela.«
»Osvobajajoča in navdihujoča izkušnja, tako na ravni uporabe zmožnosti, ki jih ponuja animirani film, kakor na intimni ravni našega protagonista, ki postane superjunak šele potem, ko sname masko. Avtor filma se s ključnimi življenjskimi vprašanji sooči na duhovit način, rešitve pa predlaga skozi inteligentno in imaginativno režijo, s katero ustvari malo zgodbo z velikimi idejami.«
»Film Siniše Gačiča Hči Camorre vsebuje vse bistvene elemente najboljšega filma – odličnega glavnega junaka, močna čustva, fantastično dostopnost protagonistov, jasen potek zgodbe, brezhiben vizualni pristop in filmsko montažo, narejeno z občutkom. Režiserju je uspelo vse te elemente povezati v močno, skladno, univerzalno, obzervacijsko filmsko izkušnjo, ki navdušuje občinstvo.«
»Družina iz Sirije si goreče želi ostati in živeti v Sloveniji, otroci pa iti v šolo. Zvedava soseda spodbudi spoznavanje s prišleki. Brez zgodovinskih in geopolitičnih dram in razlik si med seboj izmenjujejo izkušnje, običaje, kulinarične recepte, slovenske in sirske, ter čustvene dileme in krize, ki so jih prestali v preteklih desetletjih. Najmlajša generacija komunicira brez predsodkov in svobodno. Zgrajeno prijateljstvo je iskreno. Film izžareva optimizem, zaradi česar je edinstven.«
»V slovenskem gledališču je družbena kritika vse prevečkrat omejena na resnobno podajanje fatalističnih podatkov z atmosfero konca sveta; Realisti pa se jemljejo ravno prav resno, da so kljub ostrim bodicam v prvi vrsti še vedno predvsem smešna, v vseh pogledih nadrealistično izvirna slovenska komedija.«