»Zgoraj omenjeni štirje naslovi tvorijo jedro 'težkokategornikov' letošnje podelitve oskarjev: kriminalni vestern Martina Scorseseja, fantastična pravljica Yorgosa Lanthimosa, portret velikega moža in prelomnega časa Christopherja Nolana ter komedija na meji z muzikalom v režiji Grete Gerwig.«
»Zaradi fenomena 'Barbenheimer' – viralnega trenda, zaradi katerega so ljudje lani poleti množično kupovali vstopnice za ogled dveh med seboj tako zelo različnih blockbusterjev – so letošnji oskarji veliko bolj v stiku z množično kulturo kot v prejšnjih letih.«
»za režiserja značilno sanjski in sanjav filmski podvig«
»politični in aktualni, a hkrati intimni in vselej prežeti z neposrednim življenjskim feminizmom«
»Kot tak lahko stoji sam zase, hkrati pa se povezuje v širši horizont njegove ustvarjalne prakse, kjer se materializirajo in družijo slikarstvo, performativnost, muzika, poezija, glas in gibljiva podoba.«
»Takrat je bil naš kino na zelo nizki točki svojega obstoja. Večina Ptujčanov sploh ni vedela, da še obratuje. Zato smo naredili prvi Kino brez stropa, da opozorimo javnost nanj. Po desetih letih ugotavljamo, da je bil ta namen dosežen. Številke obiska v Mestnem kinu Ptuj so v zadnjih letih strmo zrasle, zato zdaj razmišljamo, da bi si zastavili kakšne nove cilje.«
»Obisk je odvisen predvsem od vremena. Če so lepi in topli poletni večeri, je ogled filma na grajskem dvorišču res izjemno doživetje. Ambient je čudovit, vstopnine ni, zato res pritegne zelo široko množico ljudi.«