»V nekaterih pogledihjefilm zvest izvirniku,vdrugihječisto samosvoj. Videti Lily-Rose Deppvvseh tistih kostumih, pa tudi Ralpha Inesona in Nicka Houlta – zdi se, kot da so stopili iz slike iz tistega obdobja. Vizualnojefilm krasen.«
»Zanimivo je, da so iz njene točke Uboge nesrečne duše, v kateri Arielo prepričuje, naj se odpove svojemu glasu, izrezali 'nekorektne' pripombe o tem, da 'imajo moški pravzaprav še raje, če so ženske tiho'.«
»Njegova zmožnost, da poišče humor in milino v tragediji vsakdana, in njegova osebna izkušnja, saj je odraščal med dvema kulturama, ga postavljata v položaj popolnega režiserja tega filma.«
»Upam, da izkušnja presega časovni okvir zgodbe in spolno neenakost. Usoda mladih žensk, prisiljenih v takšne posege, je tvegana, nedopustna. Iskala sem preprosto gesto, bistvo, ki bi jo upodobilo.«
»Balzacov roman razkriva matrico sodobnega sveta, trenutek, preden se je vsa civilizacija predala vladavini dobička. Ta premik sem želel podaljšati s pomočjo kinematografije in si ob tem vzeti svoboščine z izvirnim besedilom, ki bi omogočile izraz njegovega duha.«