»Najsi bo to močan kontrast med odtenki pisanih listov različnih grmovnic, markantna socvetja kresnic ali skrivnostne jesenske meglice, ki se vijejo okoli porumenelega rastlinja, prav vsi prizori so vredni, da jih ujame v svoj objektiv.«
»nejasnimi obrisi, kompozicijsko razbitimi in delnimi strukturami je kopno v teh delih zgolj dozdevek, plod igrive domišljije med naravnima elementoma, vodo in zrakom, ki se izkristalizira skorajda naključno kot svojevrsten estetski eksces njunega razmerja.«
»Kot da bi bilo kopno v podobah mostov, nabrežij, ladij, mestnih obzorij in jezov – kopno v podobi človeka torej – zgolj ekscesni produkt razbijanja valov in rečnega toka; toka narave, ki ga na razstavi dopolnjuje njeno nezavedno, zvok njenih globin.«
»Se projekt odmika od poskusov ustvarjanja, 'ki se deklarirajo za umetnost, hkrati pa posegajo v oblike človekovega delovanja (politika, oglaševanje, arhiviranje), ki so umetnosti zunanje'.«
»Skoraj nezdružljiva motiva živahne ljubljanske alternativne scene ter osredotočenost profesorjev Akademije za likovno umetnost med njihovim vsakoletnim delovnim obhodom nas tako znova opomnita in spomnita, da ta že od nekdaj bogati in v tolerantnih družbenih sredinah tudi združuje.«
»Razstavljene fotografije ne ponazarjajo nujno mejnikov v zgodovini človeštva, temveč so ujele 'neponovljive trenutke', ki se bodo morda pozneje izkazali za zgodovinske.«
»Klasična poročna fotografija je Aljoši tuja, zato njegove včasih nenavadne, a premišljene postavitve parov, delujejo kot umetniška fotografija in ne samo dokumentaren, ponavljajoč se vzorec poročne fotografije, ki ga običajno vidimo.«
»V tem sklopu razstave bo mogoče videti fotografije iz zabav, različne spremljajoče trenutke poroke, precej editorialno, skorajda modno fotografijo, ter kratek video z bogato vsebino neštetih zgodb, krajev in spominov porok avtorja.«
»Letizio Battaglio kot fotografinjo cenim predvsem zaradi tega, kakršen človek je bila. Verjamem v to, da je moč fotografije ravno v tem, da je orodje družbe, sporočilo neke socialne, tudi aktivistične drže posameznika in da fotografinja, ženska, kot je bila Letizia Battaglia, to zelo dobro pokaže.«
»Živimo v svetu, v katerem smo nenehno izpostavljeni vizualnim impulzom, fotografijam z Instagrama, Facebooka, plakatov, televizije, galerij, novic. Pomembno je, da se ljudje zavejo, kako jih vsak tak vizualni impulz fiziološko in čustveno spremeni.«
»Ne glede na to, ali se posamezniki soočajo z bolečinami lastne preteklosti, nevarnimi zvermi, nacizmom ali stanji spremenjene zavesti – njegove podobe vsakokrat odražajo vedoželjnost. In nikdar ne obsojajo. V svetu, ki jim namenja kvečjemu 'všečke', je to dobrodošel opomin, kako neomajna je lahko moč filma.«