»Sanjati gledališke sanje je čas, ko se spomnimo, da je v življenju še kaj več od vsakdanjosti, trenutek, ko lahko postanemo tisto, kar nismo, ko lahko sporočamo vse, kar drugače zamolčimo, ko se nam odpre prostor za čarovnijo.«
»Festival ponuja varno okolje, kjer se mladi lahko izrazijo, preizkusijo in raziskujejo svoje talente ter se naučijo sodelovanja in empatije.«
»Njegov entuziazem in srčnost ter neizmerna želja, da ohrani 200 let staro rojstno hišo in dediščino Ignacija Borštnika, sta nas presunila, saj se že vsa leta zaveda potenciala in pomembnosti ohranjanja kulturne dediščine in se trudi po svojih najboljših močeh ohranjati spomin na velikega prednika.«
»Želimo, da festival v intenzivnem 14-dnevnem dogajanju predstavi poglobljen vpogled v aktualno stanje in razvojne trende slovenskega gledališča. Tuje prestave pa predstavljajo priložnost za slovensko občinstvo in slovenske gledališke ustvarjalce, da dobijo vpogled v delček aktualne, vznemirljive, visokokakovostne produkcije tujih gledališč. Vemo, da ni veliko priložnosti, da bi lahko na slovenskih odrih spremljali tujo gledališko produkcijo.«
»V prvi vrsti so notranje-organizacijski, ker se je festival podaljšal na 14 dni, zasedel vsa odrska prizorišča v matični hiši ter s tem v jesenskem času znatno posegel v aktivnosti, ki jih takrat izvajajo druge organizacijske enote SNG Maribor.«
»Tuje gledališke skupine so že vrsto let opozarjale, da so gostovanja, ki so pomemben del Borštnikovega srečanja, mnogo lažje izvedljiva v času ob koncu gledališke sezone. In tudi slovenska gledališča so bolj naklonjena temu terminu, ker ne posega v čas, ko pripravljajo drugo premiero v sezoni, kar se je dogajalo jeseni, ampak se festival zgodi ob izteku gledališke sezone, ko lažje načrtujejo gostovanja in svojo prisotnost na festivalu.«
»Kontroverzna, škandalozna, napačna, vzvišena zgodba, polna sebičnosti in čustvenega pohlepa, tlakovana z nikoli napisanimi verzi, bistra kot otroška igra.«