»Zato na tem mestu ponovno opozorilo, da vedno preverite verodostojnost prejetega elektronskega sporočila, nikoli ne dostopate do spletnega bančnega računa prek ponujenih povezav, ki jih prejmete v elektronski pošti, in nikoli ne posredujete avtentikacijskih kod, ki so v osnovi namenjene zgolj nam.«
»Uporabniki pogosto uporabljajo preproste vzorce, ki si jih lahko napadalci ob opazovanju zapomnijo zelo hitro. Dobro raven zaščite nudijo tudi biometrični podatki, kot sta prstni odtis ali prepoznavanje obraza.«
»Zavedajte se, da lahko vaše brskanje opazujejo vsi drugi, ki so v istem omrežju. Za dostop do občutljivih podatkov uporabite zaščiteno varno tunelsko oz. VPN-povezavo. Če nimate lastne VPN-rešitve, pred odhodom preglejte izbiro VPN-ponudnikov na spletu.«
»Če pride do kraje oz. izgube telefona, je lahko v pomoč storitev 'find my device' (najdi mojo napravo). V primeru, da je bila na telefonu predhodno omogočena lokacija naprave, se lahko preko storitve odkrije zadnjo ali trenutno lokacijo telefona.«
»Pred odhodom na dopust zato svetujejo, da si uporabniki zapišejo t. i. backup kode za dostop do računov, ki se jih navadno najde pod razdelkom 'dvofaktorska avtentikacija' med nastavitvami za varnost.«
»Če se klicatelj predstavi kot Microsoftova tehnična pomoč in zahteva oddaljen dostop do vašega računalnika, potem gotovo gre za prevaro, saj vas predstavnik Microsofta nikoli ne bo prosil za dostop do sistema.«
»Če od vas zahtevajo posredovanje skenov ali fotografij osebnih dokumentov, kreirajo nove račune elektronske pošte ter na koncu zahtevajo verifikacijo prek poslanih SMS-sporočil – to je znak, da vam skušajo zlorabiti identiteto.«