»V njej nas avtor v dobri eni uri s preizpraševanjem lastnih idej, prežetih s francoskim (post)strukturalizmom, zlasti s koncepti Rolanda Barthesa in Debordovo kritiko družbe spektakla, popelje na zanimivo in provokativno popotovanje skozi skoraj tri desetletja svoje profesionalne in ustvarjalne poti plesalca in koreografa.«
»Pri tem samoodkrivanju lastne preteklosti večkrat samokritično obračuna s svojimi številnimi prepričanji, zablodami in zgrešenimi predpostavkami, s tem pa navsezadnje tudi na novo osmišlja svojo avtorsko pozicijo v sedanjosti, da bi lahko s tem položil še trdnejše temelje svojemu nadaljnjemu plesnemu ustvarjanju.«
»Po študiju plesa na Nacionalnem centru za sodobni ples v Angersu na zahodu Francije se je začel posvečati ustvarjanju plesnih uprizoritev, za kar ga je po lastnih besedah leta 1983 navdušila uprizoritev Nageljni (nem. Nelken) znamenite nemške koreografinje Pine Bausch.«
»Svojevrstno interpretacijo in edinstveno vizijo tega dela prinaša Edward Clug v svoji plesni manifestaciji, ki ne spaja le glasbenega misticizma Milka Lazarja z nenavadno atletsko energijo in z lastno poetiko giba, ampak s kombinacijo vseh treh elementov zgradi spektakel, ki zna tudi z ironijo in s parodijo razkriti preštevilne disonance in paradokse človeškega bivanja.«
»Vsako telo, še posebej naglašeno pa žensko telo, je prostor, kjer se spopadajo in prepletajo osebne izkušnje, kultura, družba, kolektivni in zasebni spomin.«
»Njen prispevek za formiranje preko plesa in koreografije pri mladih iz zahodne Afrike in razširjenost njenega dela, tako v domači deželi kot po svetu, jo postavljajo med avtonomne glasove, ki so najbolj vplivali na razvoj plesne umetnosti.«
»V razmerah in okoliščinah, ko se je zaradi pandemije politika pretvorila v koreografinjo, ko je razmaknila razdalje med telesi, preprečila dotik in ustvarila družbene partiture s telesnimi scenariji, kakršnim doslej še nismo bili priča, smo se na CoFestivalu odločili ples nastaviti 'na glas'. Zelo naglas.«
»Zdaj ko si v disciplinarnih koreografijah po mestnih ulicah znamo utelesiti delček svobode, kakor da bi udejanjali užitek v inventivnih plesnih partiturah, so nemara izpolnjeni pogoji, da lažje razumemo, kdo ali kaj so resnični ojačevalci naših glasov.«