»Cilj letošnjega festivala prepletanje vizualnih dražljajev in estetske dovršenosti s premisleki o tihožitju v današnjem času, ustvarjajoč nepozabno izkušnjo za ustvarjalce in obiskovalce hkrati.«
»Cilj letošnjega festivala je prepletanje vizualnih dražljajev in estetske dovršenosti s premisleki o tihožitju v današnjem času, ustvarjajoč nepozabno izkušnjo za ustvarjalce in obiskovalce hkrati.«
»Tradicionalno so tihožitja pogosto prikazovala cvetje, sadje, hrano ali vsakdanje predmete v notranjih prostorih. Motiv se v sodobni umetnosti širi v nove dimenzije, kjer lahko postane vzklik družbenih vprašanj, kritika družbe ali premislek o sodobnih življenjskih izzivih.«
»Razmišljati o skupnosti in sodelovanju. Kakšno povezavo imata pojma z (likovno) ustvarjalnostjo? Kako ustvarjalnost vpliva na doživljanje določene aktivnosti v skupini?«
»Premakniti umetniško prakso iz osame ustvarjanja in umetnostni prostor dojeti kot točko srečevanja in sodelovanja sta bili osnovni izhodišči, ki sta definirali tokratni poziv ustvarjalkam in ustvarjalcem Društva likovnih umetnikov Maribor.«
»Tudi razstavno potovanje, ki sledi delovnemu srečanju, gre po svoji tradicionalni poti in pojavljajo se celo nova povabila za gostovanje razstav.«
»Avtorica se je v zadnjih 15 letih uveljavila kot slikarka samosvojega slikarskega izraza, predvsem po zaslugi njene osebne motivike rajskih, domišljijskih, fantazijskih, magičnih vrtov, kar je v bistvu tudi rdeča nit njenih slik. Vsaka od njih je zgodba zase, zasnovana na drugačen način.«
»Motiv je pejsaž, pokrajina, ampak zelena barva na teh slikah ne prevladuje. Ni osrednjega vira svetlobe, ni sonca, ker ni sonca, tudi ni senc, in ker ni senc, ni črne barve. Skratka: barvni svet Darje Štefančič je res poseben.«
»Mislim, da je razstava zelo lepo postavljena. Šli smo malo kronološko. Res so slike, tudi te intenzivne, postavljene nekoliko na gosto, vendar to ni nič hudega, saj jih zapirajo praviloma temnejši okvirji, ki so kot nekakšna okna. Pravzaprav so moje slike kot sporočilca v steklenici, ki se jih vrže v morje. Potem to nekdo najde, odpre in z njimi naredi, kar hoče.«
»Borčićeve risbe, slike in grafike lahko vsebujejo množico prostorov, ki delujejo kot popolnoma odprti prostori, ki nam v posameznih risbah in grafikah kažejo neskončne prostore. Lahko pa nas sooči z množico odprtin, ki se odkrivajo kot okvirji ... Zdi se, da nam prikazujejo svojo materialnost in predmetnost. Umetnik stalno ustvarja in vzpostavlja trden, zgoščen svet oblik, ki dopolnjujejo ogled in pogled nanje. Oblikam iz resničnega videza likovne narave (morskih školjk) se (pri)bliža do potankosti.«