»Vidimo, da je ta prisilna mobilnost res težava, ki jo mnogo organizacij zdaj upošteva pri svojem delu in poskuša ponuditi zelo konkretne rešitve.«
»Zdaj vidimo, da so ustanove predvsem v mestih oziroma kulturnih središčih v sosednjih državah Ukrajine še zmeraj zelo dejavne pri podpiranju umetnikov.«
»Gradnja kolesarskih stez, rumenih pasov za javni potniški promet in vzpostavitve novih železniških povezav so le nekateri od ukrepov, ki trajnostno mobilnost delajo dostopnejšo za vse in imajo za skupnost velik pomen.«
»Takšni gozdni požari, kot smo jim priča v Sredozemlju in drugod po svetu, povzročajo dodatne izpuste že skladiščenega ogljika in zdravju škodljivih onesnaževal, hkrati pa se s tem uničujejo pomembne površine biokapacitete, ki v naslednjih letih ne bo opravljala že omenjene pomembne funkcije ponora ogljika.«
»Posledično je ključnega pomena, da se kot družba spopademo s problemom okoljske krize, ekološkega dolga in trajnosti. V Sloveniji sta jedro tega problema predvsem mobilnost in energetika.«
»Zelo spodbudno je, da po Evropi vlada veliko zanimanje za električne avtomobile, kar jasno kaže, da se bo povpraševanje po ekosistemu, ki podpira tako lastništvo kot uporabo, močno povečalo.«
»Večina voznikov se strinja, da kroženje po mestu zaradi iskanja praznega parkirnega prostora ni prijetna izkušnja. To predstavlja tudi nepotrebne izpuste.«
»Ko povabimo vse, da začnejo pripravljati trajne ukrepe, kot so gradnja pločnikov, kolesarskih stez in uvajanje izboljšav na področju javnega prevoza.«
»Kakovostne preureditve prometnih površin, ki dajejo prednost ranljivim udeležencem v prometu, kot so pešci in kolesarji, so tiste, ki zares štejejo. To so ukrepi, ki nam omogočajo, da se udobno in varno premikamo na trajnosten način.«
»Na slovenskem podeželju, npr. na Rakitni ali v Cerknici, se ljudje že vrsto let vozijo z avti – prvič zato, ker je prometa tam zelo malo, drugič zato, ker dvomim, da jim bo država v kratkem zagotovila učinkovit javni prevoz.«
»Dolgo več ne, saj se vam ne bo izplačalo. V Ljubljani se bo v desetih letih javni prevoz tako kakovostno izboljšal, da bo postal sprejemljiva alternativa – ne bo prisilna, ampak racionalna odločitev.«
»Na slovenskem podeželju, npr. na Rakitni ali v Cerknici, se ljudje že vrsto let vozijo z avti – prvič zato, ker je prometa tam zelo malo, drugič zato, ker dvomim, da jim bo država v kratkem zagotovila učinkovit javni prevoz.«