»Animatorki in animator se v skrajno specifični in tehnološko zapleteni estetki imitiranja ne le pravih, pač pa resničnih zajcev izkažejo kot kolektiv, ki obvlada pogoje izjemne natančnosti in dinamičnega usklajevanja.«
»Izbira otvoritvenega filma je obenem izziv in čast. Zadnje leto je bilo polno izzivov za vse nas. Želeli smo začeti s filmom, ki priznava izzive življenja in ki obenem slavi moč povezovanja z drugimi.«
»Jessica je ustvarila močne in navdihujoče ženske vloge, od filmov, ki so že bili prikazani na filmskem festivalu v Torontu, kot so Dolg, Zaklonišče, Marsovec, Škrlatni vrh in Velika igra, do filma The Eyes Of Tammy Faye. Je ena najbolj spoštovanih igralk svoje generacije.«
»romanom ni treba odslikavati sodobnega življenja in sodobnega sveta, da bi bili relevantni«
»ustvarila svet onkraj naše najbolj divje domišljije, obenem pa nam je tudi povedala nekaj o tem, kaj pomeni biti človek«
»Vsi Sajkovi kratki, a neverjetno potentni dokumentarci ne razkrivajo le tematik, ki so pestile določen prostor in čas, temveč, tako povsem jasno vidimo danes, tudi današnjemu gledalcu postavljajo vprašanja, na katera si ne odgovori vedno najlažje«
»Zatrdimo lahko, da lutkarico, režiserko, pedagoginjo, likovno ustvarjalko, oblikovalko lutk, scenografko, kostumografko in ilustratorko odlikujejo izvrstne kreacije na vseh področjih njenega delovanja – v čudežnem svetu gledališča.«
»Pogled na njeno kariero z današnje perspektive razkriva radovedno iskalko, ki jo današnji čas z vsemi spremembami kot razpiralko novih svetov uvršča med pomembna imena slovenskega lutkarstva v njegovi sodobni harmonični celoti.«
»Širina pogleda, s katero razume gledališče, se kaže v njegovem celostnem ustvarjanju, v katerem nastopa kot režiser, avtor, pisec, vizualni in tehnološki mislec ter pedagog.«
»Kovačič javna osebnost, ki soustvarja žlahtne trenutke naših uspehov pri ohranjanju dediščine. Je človek z izjemno raznolikim opusom, s katerim je pripomogel k širšemu ugledu konservatorskega poklica.«
»Na intimnem nivoju je to zgodba o posameznikih, ki živijo realnost, ki jih frustrira, in sta edino, kar jim preostane, edino, s čimer se hranijo, fantazma in hrepenenje po nekem drugem življenju, ki se morda nikoli ne zgodi.«
»Ne bojijo ubiranja neuhojenih poti, zato je njegovo pisanje spontano in polno nepričakovanih izhodišč, sklepov ali zasukov.«
»Stališča zastopa jasno, uporablja prepričljivo in razumljivo argumentacijo, obenem pa z ironiziranjem ali igrivimi jezikovnimi sredstvi v tekste vnaša sproščenost.«