»Naš predlog zakonskih sprememb omejuje sosežig odpadkov in zahteva strožji nadzor, ki poskuša popraviti razmere v tem, ekološko tako obremenjenem delu Slovenije.«
»V velikem delu so spremembe v nasprotju z uveljavljenimi pravili v EU-ju in predstavljajo odmik od uveljavljene prakse, kar slovenska podjetja postavlja v neenakopraven položaj.«
»V resnici predlog zakona na novo ureja tudi druge dejavnosti, in sicer na področju monitoringa emisij in poročanja. V velikem delu so spremembe v nasprotju z uveljavljenimi pravili v EU-ju in predstavljajo odmik od uveljavljene prakse, kar slovenska podjetja postavlja v neenakopraven položaj.«
»Uvaja dodatno poročanje, ki ne bo v ničemer prispevalo k izboljšanju stanja v okolju, saj podjetja zaradi tega ne bodo spreminjala tehnologij. Le obseg poročanja se bo izredno povečal, kar bo izziv tudi na strani javne uprave. Predlagani zakon uvaja zakonsko podlago za novo okoljsko dajatev. Kakšna naj bi bila osnova zanjo, ni jasno.«
»Podpirajo pa rešitve, ki gredo v smeri zmanjševanja vplivov na okolje in izboljšujejo kakovost življenja in bivanja. Vendar morajo biti te rešitve dobro premišljene in utemeljene na strokovnih izhodiščih.«
»Odločevalce pozivajo, naj zavrnejo predlog zakona, ki bi lahko imel, kot so zapisali, škodljive posledice za slovensko gospodarstvo. Predlagamo, da se v dialogu z vsemi deležniki opravi celovita razprava in poiščejo rešitve, ki bodo sledile priporočilom in praksam v EU-ju. Slovenskih podjetij ne bi smeli potisniti v neenakopraven položaj, zaradi česar bi izgubila konkurenčnost.«
»Če bo ljubljanska mestna občina dobila uporabno dovoljenje in se bo kanal začel uporabljati, pa se bo birokratskemu zločinu po njenih besedah pridružil 'tudi zločin do okolja ter zdravja in blaginje ljudi'.«
»To je več kot pred nekaj leti, a še zdaleč ne dovolj, da bi bili zadovoljni. Zaradi podnebnih sprememb imamo zelo visoke cilje, ki jih na različne načine spodbuja in sofinancira tudi država.«
»Zato je lahko pomemben pristop do najmlajših meščank in meščanov, mladih družin, da jim ponudimo kakovostne alternativne možnosti. Tako lahko dolgoročno spremenimo potovalne navade.«
»Na žalost imam, ne gre brez njega. Vseeno pa za večino dnevnih poti uporabljam kolo in pravzaprav upam, da bom lahko v nekaj letih zaživel brez avtomobila.«
»To seveda ni pravi odgovor na gnečo: če zgradimo tretji pas na zasedeni cesti, bomo dobili samo še zasedeni tretji vozni pas.«
»Velikokrat na družbenih omrežjih spremljam pritožbe nad javnim prometom. Po večini žal ostane samo pri pritoževanju, ki v resnici ni podprto s pravimi dokazi, podatki.«
»To za nas ni večja težava, vedemo se trajnostno, hodimo v lokalno trgovino po več manjših nakupov, otroci imajo vse dejavnosti v četrti, v kateri živimo.«