»Z razstavo smo hoteli po eni strani predstaviti zadnji veliki dogodek v Jugoslaviji, ki naj bi še združil državo, ki je počasi razpadala, predvsem pa prispevek slovenskih športnih delavcev, funkcionarjev in drugih. Pa seveda tudi Frankovo srebrno medaljo, torej prvo zimsko medaljo, ki so jo Slovenci osvojili v okviru Jugoslavije.«
»Kako se soočati s čustvi, težavami, stiskami, in pritiski, s katerimi se srečujejo hendikepirani in aseksualni, je področje, ki kar v največji meri ostaja družbeno nevidno in predvsem nerazumljeno.«
»Ob tem, ko vame prihajajo podatki, ki se kot nekakšen (računalniški) virus vseskozi podvajajo in množijo, se razmnožujejo in fantazmagorično občujejo, da zagotovijo želeno produkcijo, reprodukcijo svojemu gospodarju.«
»Človeške figure, ki jih podaja brez nadrobnosti, brez obličij, brez identitete, bi v sinestetičnem duhu zlahka označili za neme, saj se zdi, da so nemočno obstale v vakuumu – tudi dobesedno, ko umetnik slikovno podlago zapolni z zrakom.«
»V razstavljenih delih smo priča osamljenim posameznikom, ki hitijo drug mimo drugega, se ograjujejo v svoje lastne svetove in med seboj ne komunicirajo. Ob eksistencialnih bremenih pa v obliki ornamenta, ustvarjenega s pleskarskim valjčkom, v delih prepoznamo tudi elemente domačnosti in nostalgije.«
»Program obravnava kategorije časovnosti, prostorskosti in telesnosti kot elementarne značilnosti performansa in izvedbenih praks, ki zarezujejo v sodobno družbenopolitično tkivo, pa vendar bo vsak njegov del osredinjen na eno izmed osnovnih kategorij.«
»Tako januarski sklop zaznamujejo dela, ki se na različne načine dotikajo pojma ČASA, majski sklop bo posvečen pojmu PROSTORA in novembrski TELESU, vprašanjem prisotnosti in telesnosti.«
»Zgodbe, ki jih tako vneto iščemo v vsaki stvari, so projekcija tega, kar želimo in po čemer hrepenimo, zato isto zgodbo razume vsak po svoje in jo tudi vsak na svoj način podoživlja.«
»Umetnica nam s svojimi deli, iz katerih sta razvidni nagnjenost h geometričnosti in materiji, s pomočjo rje, chiaroscurov in simbolnih oblik predstavlja usedine zgodovine ter spominov, pa tudi možne sugestije prihodnosti.«
»Analizira ga skozi oči sprehajalca, ki se v določen kraj vrača in ga raziskuje skozi množico arhitekturnih posebnosti, geometrijskih struktur ali ornamentov.«
»Posamezne zgoščene detajle kompozicijsko sestavlja s ponavljajočimi se geometrijskimi elementi v prostorsko zaokrožene panoramske ali vedutne celote, hkrati pa se spogleduje z ustvarjanjem prostora, pri čemer združuje in lomi več perspektiv in pogledov na enem mestu.«
»V pravo veselje mi je, da gostimo to posebno razstavo, ki začenja svojo turnejo po svetu ravno pri nas. Zahvala gre ustvarjalcem fotografij v gibanju, ki so ustvarili neverjetne podobe.«