»Zato menim, da bi se morali na nacionalni ravni zavzeti in Maksimu Gaspariju, ki je ovekovečil za vse čase narodno dušo v svojih umetniških delih, pokloniti z muzejem ali stalno muzejsko zbirko.«
»Ne nazadnje so sorodni motivi prisotni tudi v delu sodobne umetnosti, ki črpa iz slovenske ljudske folklore in prvin oblačilne kulture, konkretno gorenjske narodne noše.«
»Picasso je sam ugotovil, da bi lahko njegovo celotno delo razdelili na sedem različnih slogov, vsak od njih pa odraža njegov odnos do sedmih žensk v njegovem življenju: Fernande Olivier, Eva Gouel, Olga Hhohlovo, Marie-Therese Walter, Doro Maar, Francoise Gilot in Jacqueline Roque.«
»Postopoma se potapljajo v vse temnejši kolorit in prehajajo proti intimistično zaprtim motivom 'ateljejskih sten in praznih pokrajin, ki v duhu modernizma abstrahirano drsijo v Vidmarjevo zadnje ustvarjalno obdobje, ki boleče iskreno izraža avtorjev eksistencialni angst'.«
»Vertikalne, ponekod brezoblične, ponekod pa že skoraj utelešene podobe, potujejo, izginjajo (v vodi) in se prikazujejo gledalcu, ki ga v izrazito intimnem, duhovnem občutju soočajo z njegovo lastno eksistenco, preizpraševajoč osamljenost, samoto, odtujenost, vse odtenke hrepenenja in mogočega odrešenja.«
»Svojo kontemplativno govorico artikulira s formalnimi, semiotičnimi in pomenskimi elementi ter večino napora posveča sebi lastnim tipologijam.«
»Življenje ga je zaradi okovov vojne, kot tudi po lastni volji, vodilo v različne evropske kraje. Pilon je sprva uporabljal realistično upodabljanje, kmalu pa se je začel preizkušati v različnih sodobnih pristopih.«
»Poteza se tedaj zmehča in zreducira na najosnovnejše, motivika se sprosti v prizorih iz pariških kavarn, v portretih zanimivih pariških likov in številnih aktih.«