»Sodobne tehnologije vdirajo v vse pore našega življenja, družbe in kulture, tako da se nam ob posledicah pospešenega in naraščajočega (bio)tehnološkega manipuliranja ne postavlja samo vprašanje, kaj je človek, temveč tudi, kakšna je narava našega razmerja z živalmi, rastlinami in drugimi entitetami živega.«
»Banksy skozi rezalnik ni spusti katerega koli svojega dela, ampak so Britanci leta 2017 Deklico z balonom izglasovali za svoje najljubše umetniško delo.«
»Rafaela, kot piše Vasari, 'pokopali z vsemi častmi, kar se za tako plemenitega duha gotovo spodobi, na zadnjo pot pa so ga pospremili vsi umetniki, med katerimi ni bilo moža, ki se mu zaradi bolečine ne bi orosilo oko'.«
»Kakor prevladuje spodaj telesnost in mir, ki prehaja v mir duha, tako vidiš, prevladuje spodaj senca, ki se proti vrhu umika svetlobi. Zgoraj preide v luč, večnost in brez madeža. Ali vidiš to stopnjevanje iz telesne mase v breztelesno duševnost. To je genialna enota različnih elementov.«
»Bil je utemeljitelj simbolnega slikarstva in podzavestnega slikarstva, iz zadnjega obdobja, ki ga imenujejo kot neometafizično obdobje, pa se je vrnil k prvinam, ki jih je razvil na začetku 20. stoletja.«
»Življenje ga je zaradi okovov vojne, kot tudi po lastni volji, vodilo v različne evropske kraje. Pilon je sprva uporabljal realistično upodabljanje, kmalu pa se je začel preizkušati v različnih sodobnih pristopih.«
»Poteza se tedaj zmehča in zreducira na najosnovnejše, motivika se sprosti v prizorih iz pariških kavarn, v portretih zanimivih pariških likov in številnih aktih.«
»Pesniška povezava Dušana Matića in Marka Ristića z Bretonovim nadrealističnim krogom se je odrazila posredno v delih Petra Lubarde.«
»Sijajna dela Milenka Šerbana, Bogdana Šuputa in Marka Čelebonovića zaokrožujejo tokratni izbor in predstavljajo izjemno nadgradnjo fovističnih in intimističnih izhodišč.«
»Navkljub novim trendom, digitalizaciji fotografske slike, sodobnim orodjem vrednotenja fotografske podobe se 60-letni opus Stojana Kerblerja spretno izmika označbam, posploševanju in prehitrim in navideznim analogijam.«
»Že v zgodnjih delih je nakazal izhodišča za oblikovanje svoje fotografske slike. Človeka je navadno postavil v središče. Njegov nezmotljivi občutek za Barthesov 'punctum' in Bressonov 'moment Decisive' je prav neverjeten.«