»Najdeni predmeti, ki v umetniku vzbujajo določene pomenske asociacije, ki jih nato z raznoraznimi likovnimi tehnikami in umetniškimi strategijami predrugači in rekontekstualizira, so pogosto starejši objekti, tudi antikvitete, ki v svoji materialnosti nosijo trenutke iz zgodovine človeštva.«
»Čutimo veliko kulturneo izolacijo. Položaj na ruski umetniški sceni se je zapletel ne zaradi sankcij, ampak zaradi samocenzure in paranoične zavesti.«
»Dela umetnice nas po besedah kustosinje opozarjajo zgolj in samo na krhkost človeka, ki jo sama doživlja in razume skozi oči umetnika kot tudi človeka, ki se srečuje s takšnimi dogodki. S svojo umetniško izpovednostjo pa se skuša na eni strani rešiti teže, ki raste v njej, in hkrati opominjati svet in družbo na posledice, ki jih povzročamo sebi in naravi.«
»V njenih delih nam naravne nesreče vsakič znova potrjujejo premoč narave nad malim človekom. Ana se s tem tudi realno srečuje, pozna vonj po zažganem, po blatu, po vodi, pozna zgodbe in ljudi, ki za temi zgodbami stojijo.«
»BP-jevo financiranje je spodbujalo ustvarjalnost, spodbujalo slikanje portretov že več kot 30 let in dajalo platformo umetnikom z vsega sveta ter zagotavljalo navdih in užitek za občinstva po vsem Združenem kraljestvu.«
»V tranziciji, skozi katero bomo do leta 2050 postali neto ničelni proizvajalci izpustov in tudi pomagali svetu do tega cilja, moramo iskati nove načine, kako najbolje izkoristiti svoj talent, izkušnje in sredstva.«
»Podjetje je 30 let slikalo sebe kot odgovornega filantropa, vendar mu hitro zmanjkuje mest za čiščenje svoje strupene podobe. Tudi zdaj še naprej vlaga milijone v iskanje novih virov nafte in plina, kar bo svet zgolj potisnilo še globlje v podnebni zlom.«
»Naše nacionalne kulturne ustanove nikakor ne bi smele legitimirati naftnih družb sredi podnebne krize. To je zadnja velika zmaga gibanja nad sponzorstvmi, ki se napajajo v fosilnih gorivih.«
»Kar naredi flamenko magičen, je ta sinergija med nastopajočim in občinstvom. Medtem ko so v drugih umetniških formah obiskovalci tiho, lahko v flamenku velikokrat slišimo slavni ole in druge vzklike, zaradi katerih nastopajoči kar zažari na odru.«
»Tako kot s festivalom Flamenco Biënnale Netherlands želimo tudi z Bi Flamenkom pokazati vznemirljivi vidik flamenka z zanimivim programom in umetniki, ki si drznejo prestopiti mejo stare umetnosti in pokazati, da je flamenko resna uprizoritvena umetnost, umetniška forma, ki lahko tvori dialog z drugimi umetniškimi oblikami, kot so moderni ples, sodobna glasba in džez.«
»Beli šum – solo za plesalko je prvi del plesnega dogodka v dveh delih, ki vzpostavlja in preizprašuje lastno igralno polje. Po zgradbi se naslanja na strukturo / okostje glasbenega sloga flamenka, vendar ga nenehno presega, spaja stične točke in jih znova razrešuje. Solo opredeljujejo tišina, belina, samota in v njih telo.«
»Veliko umetnikov, ne le v flamenku, se je zaprlo v svoje studie, da so pripravili nove albume ali predstave, za katere si zdaj želijo, da jih predstavijo na mednarodnih turnejah.«
»Med opazovanjem letenja rakete skozi modrino neba sem občutila prav tisto, kar naj bi moja umetniška projekta preprečevala – občutek osamljenosti in domotožja ... in zdi se mi, kot da je del mene, vsaj v senčni obliki, ostal v dveh malih kockah, ki letita proti robu vesolja.«
»Umetnost damo pogosto v senco. Simbolično je tako ključno, da gre na postajo kolektiven galerijski projekt, s tem se zaznamuje teritorij za kulturo. Da ne pozabimo, da je človek tudi čustveno bitje in da prek umetnosti lahko iz drugega zornega kota podoživljamo Zemljo ter s čustvenim dojemanjem približamo ljudem nove dosežke v tej tehnološki dobi.«