»Naš cilj je spodbujati kreativno uporabo tehnologije kot podaljšek umetnosti.«
»Navkljub novim trendom, digitalizaciji fotografske slike, sodobnim orodjem vrednotenja fotografske podobe se 60-letni opus Stojana Kerblerja spretno izmika označbam, posploševanju in prehitrim in navideznim analogijam.«
»Že v zgodnjih delih je nakazal izhodišča za oblikovanje svoje fotografske slike. Človeka je navadno postavil v središče. Njegov nezmotljivi občutek za Barthesov 'punctum' in Bressonov 'moment Decisive' je prav neverjeten.«
»Počaščeni smo, da lahko na dražbi predstavimo mojstrovino iz umetnikove znamenite serije upodobitev mesta v prvi svetovni vojni. Slika je že pol stoletja del iste zbirke. Le tri od prvotno približno 20 upodobitev mesta – deset jih je v muzejih, sedem pa je izgubljenih ali uničenih – so danes še v zasebni lasti, in ta je nedvomno najboljša in najkompleksnejša med njimi.«
»Grosz je z duhovitostjo in obvladanjem barve v sliki združil futuristični dinamizem in ekspresionistični žar, da je izrazil svoje sovraštvo do Nemčije.«
»Z najnovejšo razstavo, razkošno, kakor da je v čudežni deželi Alica zaplesala z baročnim pesnikom Luisom de Gongoro, se je njegova halucinantno intenzivna imaginacija tako stopnjevala, da ravno zaradi tega stopnjevanja ne moremo več govoriti o izmišljenem: umetnik namreč svojo imaginacijo tako stopnjuje, da postane živa resničnost.«
»Prevajalski opus Suzane Koncut je serija konsistentnih jezikovnih gest, ki francosko literarno in znanstveno kulturo približujejo slovenski javnosti, njihovo avtorico pa uvrščajo med najbolj poglobljene slovenske prevajalce in prevajalke srednje generacije.«
»Bičku se je uspelo s filmskimi sredstvi približati intimi družinske skupnosti, njihovim medčloveškim odnosom na osupljivo resničen način in z ogromno mero umetniške in etične občutljivosti. Humanizem Bičkovega filma izziva bistvo gledalčeve lastne človeškosti, ko si upa brez lažnega moraliziranja in odvračanja pogleda od mučne problematike običajno nevidnih ljudi pokazati dostojanstvo filmskega subjekta.«
»Prahov grafični jezik je fascinantni hibrid ilustracije, tipografije in fotografije. Z njim virtuozno pretvarja ideje v vidna sporočila, ki prehajajo med oblikovanjem in umetnostjo. Osvobojen spon in načel tradicionalnega grafičnega oblikovanja kot zastavonoša generacije zapeljivo osvaja oblikovalsko sceno.«
»Ne bom imel dostopa do spleta, da bi lahko prejemal in se odzival na vaša sporočila. Če bi še vedno radi komunicirali, pa mirno stopite v stik prek Facebooka z Jenny Curpen.«
»Moj mož je zagrešil grozljiv zločin in je bil za to kaznovan. A ker sem ga spoznala takega, kot res je, mi to daje pravico, da rečem, da imam veliko srečo, da sem poročena z najlepšo, najbolj pametno, nadarjeno, predano in empatično osebo vseh časov. Moj mož je ena od dveh žrtev svojega zločina, da je še živ, pa je zanj že dovolj velika kazen.«
»S podpiranjem krivega, s tem, da ga kličemo prijatelj, razbijemo 'normalnost' na koščke, razširimo simbolni kapital kulture in sodelujemo pri kulturnem terorizmu, ki je v bistvu edina resnično učinkovita oblika miroljubnega odpora.«