»V neki drugi omari, skupni evropski omari, hranili pozitivne in napredne zamisli, skupne vrednote in žlahtno demokracijo ter da na vratih omare nikoli ne bi bilo ključavnice in ključa.«
»Na platnu vidite nekatere najbolj ikonične figurativne motive iz Picassovega dela, pa tudi elemente iz samosvojega ustvarjalnega vesolja Ibarrole, na primer geometrijske mreže, ki simbolizirajo njegovo obsodbo ozračja (Francove) diktature in pozive k svobodi.«
»Nedvomno je čas pandemije pripomogel k povečanju želje po kulturi. V tem zgodovinskem trenutku, ko smo bili milijoni fizično ločeni, je bila prav kultura tista, ki je povezovala, pomagala, nudila uteho, navdih in upanje. Prav tako se je izkazalo, da umetniškega dela noben virtualni surogat ne more nadomestiti. Ljudje pač hočemo otipati in s svojimi očmi videti, čutiti, doživeti originalna umetniška dela.«
»Terenskega dela ni toliko. Vsak pride z neko idejo v glavi, tako da bolj ali manj delajo kar v ateljeju. Od posameznika je odvisno, kak način ubere, največ je še vedno akrila, glede tematike in tudi same uporabe materialov nimamo pogojev, po tem tudi slovi naša kolonija.«
»Zbirka se približuje številki 1000 enot. Del te zbirke je po različnih ustanovah po Zasavju, večina pa v depoju. Naša velika želja je, da bi dobili prostor v Zagorju, kjer bi bila stalna zbirka, zbirka državnega pomena.«
»Najgloblji občutek ob njegovih delih je tišina, ko nas presunejo podobe, neposredne in iskrene. Ne potrebujejo razlage. Napolnijo nam dušo z mislimi ali pa nas spravijo v smeh, pa čeprav se ne zavedamo pravega sporočila, ker so nam okoliščine tako domače in posamezni tipi tako znani.«
»Ko je bil med fašistično okupacijo Ljubljane leta 1942 'brez sodbe ustreljen v Gramozni jami, smo izgubili neizprosnega in pronicljivega umetnika kritika, ki ni nikoli izgubil svojega človekoljubja', so še dodali.«
»Delo so imeli v prejšnjih stoletjih v lasti nekateri najuglednejši zbiratelji del starih mojstrov, v zbirki sedanjega lastnika je od leta 2008.«
»Structura je nastala z željo, da ne bi toliko razmišljali o naravi posameznika, pač pa o vzajemnem delovanju različnih elementov, ki so postavljeni skupaj – naj gre za ljudi ali umetniška dejanja – in zmorejo preživeti različne razmere in metamorfoze sveta v sožitju, s preobrazbo ali v globoki odvisnosti od drugih stvari, ljudi in našega planeta.«
»Čas pandemije je potrdil, da je pošiljanje umetniških del po pošti, kot je bilo to v osnovnem konceptu mednarodnega grafičnega bienala, še vedno relevantna praksa. Razstava odraža tudi medgeneracijski razpon med uveljavljenimi imeni in mladimi avtorji, ki šele začenjajo svojo umetniško pot.«
»Razstava prinaša zanimiv presek skozi sodobno grafiko. Na eni strani potrjuje, da ukvarjanje s klasično grafiko niti slučajno ne izključuje eksperimenta ter kombinacij z novimi tehnikami, tehnologijami in sodobnejšimi mediji, s čimer se znatno presegajo njene nekdanje prostorske in tehnične meje. Grafika poseže v prostor, zavzame tretjo dimenzijo kot tudi ekran, a njeno 'bivanje' in umestitev v digitalni sferi na tej razstavi nista izrecno izpostavljena.«