»K sodelovanju v ciklu Noches de Tablao sem jih povabila, ker sem želela, da je vsaj en dogodek v ciklu res namenjen slovenski ustvarjalnosti na področju sodobnega flamenka, sploh v tem združevalnem duhu.«
»Zanimajo me ustvarjalci, ki z njim eksperimentirajo, ki želijo poseči prek splošne predstave, kaj naj bi flamenko pomenil. Zanima me povezovanje plesa in glasbe.«
»Odločila sem se, da je čas za kolektivno združenje in da se s pomočjo, kolikor jo imamo, protestno zoperstavimo sistemu. In naredimo dogodek v lastni režiji v atriju ZRC-ja, ki je negledališki prostor.«
»Želela sem, da bi o našem delu debatirali na višji ravni. Pomembno je, da se o našem delu pogovarjamo tudi z ustvarjalci z uprizoritvenega in glasbenega področja, ki se ukvarjajo tudi z drugimi stvarmi, ne samo s flamenkom.«
»Razumeli smo se in čutili, da se spopadamo z enakimi konflikti. Živimo v mestih, za katera sumimo, da nam niso pripravljena zagotoviti službe, doma in življenja. Vendar pa razumemo naš položaj kot uporniškega proti establišmentu, za katerega verjamemo, da je mrtev, a še vedno na oblasti. Poleg tega se sprašujemo o posledicah zavračanja uveljavljenih družbenih norm.«
»To so megličasti prehodi enega barvnega oblaka v drugega, raztegljivost ploskve v globino ali stran od nje, kontrast med nasičenostjo in sočasnim razblinjenjem vizualnega prostora, s čimer je ustvarjen vtis optične vibracije, migetanja in nenehnega gibanja slike, ki ni več 'podoba doživetja, temveč doživetje samo'.«
»Bil je neverjetno eleganten moški, ki ga je zelo zanimala eleganca oblačenja. In bil je velik poznavalec ur. Zbiratelji ur cenijo celo njegove fotografije, na katerih nosi svoje ure.«
»Dejal bi, da gre za še posebej pomembno delo, saj prispeva k našemu razumevanju Rembrandta na tej ključni točki v njegovem razvoju in karieri, ko je bil očitno zelo ambiciozen ter se je zelo hitro razvijal kot umetnik.«
»Zelo malo Rembrandtovih pripovednih slik ostaja v zasebnih rokah, zaradi česar je to priložnost za zasebnega zbiratelja ali ustanovo, ki je tako redka kot vznemirljiva.«
»Zelo smo veseli, da smo dobili povabilo in se vključujemo v ta mednarodni festival umetnosti, ki nekako povezuje umetnike z vsega sveta, najboljše, ki so izbrani na natečajih. Veseli pa smo, da na Krasu odpira vrata prav češka ambasada, saj je Občina Miren-Kostanjevica pobratena z mestom Kralupy.«
»Zanimivi prostori z bogato zgodovino nekje v naravi narekujejo umetniške rešitve, ki se lahko izkažejo kot izjemne in lahko ponudijo drugačno, še zanimivejšo izkušnjo tako za ustvarjalce kot za obiskovalce.«
»Umetnike Likovne kolonije na Trebniku morda najbolj povezuje raznolikost, saj ima vsak umetnik drugačen način dela, ideje, slog in izbiro medija, a prav v tej različnosti in dinamičnosti se skriva eden od čarov umetnosti in izjemno lepo bo opazovati različne načine vpletanja vtisov Slovenskih Konjic v ustvarjena dela.«
»V središču je torej vizualna izkušnja, ki jo v predstavljeni seriji raziskuje predvsem prek dveh vstopnih točk: zrcal, ki jih je vstavil med okvirje fotografij krajin, s katerimi nastajajo ob premikanju gledalca novi odsevi podobe, ki tako nikoli ni ista in statična, ampak ponuja mnoštvo pogledov; obenem pa z zvočnimi posnetki s terena, aranžiranimi v nove kompozicije, ki videno podobo krajine širijo v zvočno.«
»Njene ženske so razosebljene, nič več individualni subjekti, namesto tega so prikazane le kot skupina delovnih rok, ki obstaja in deluje v prostoru domače kuhinje ... Skozi fotografije teles, postavljenih v naravna okolja, in rok, ki tvorijo imaginarne skupnosti, si umetnica zamišlja utopične scenarije pobega iz družbeno determiniranih vlog.«