»Na stotine umetnikov, znanstvenikov in aktivistov bo med 8. in 12. septembrom predstavilo, kako bi do tega prišli, na festivalu, ki bo v živo potekal v Linzu in na 86 Vrtovih Ars Electronice po svetu, pa tudi virtualno.«
»Vrt bo postregel z avdiovizualno, intermedijsko in raziskovalno-teoretsko vsebino, ki se posveča povezavi umetnosti, znanosti in tehnologije.«
»Želimo sopostaviti izkušnjo vzpostavljanja nacionalne mreže institucij kot vozlišč, v katerih poteka raziskovalno učenje, radikalno umetniško ustvarjanje in prevajanje umetniških ideacij v možne inovacije za bolj etično sobivanje tehnologij, človeka in narave.«
»Zatrdimo lahko, da lutkarico, režiserko, pedagoginjo, likovno ustvarjalko, oblikovalko lutk, scenografko, kostumografko in ilustratorko odlikujejo izvrstne kreacije na vseh področjih njenega delovanja – v čudežnem svetu gledališča.«
»Pogled na njeno kariero z današnje perspektive razkriva radovedno iskalko, ki jo današnji čas z vsemi spremembami kot razpiralko novih svetov uvršča med pomembna imena slovenskega lutkarstva v njegovi sodobni harmonični celoti.«
»Širina pogleda, s katero razume gledališče, se kaže v njegovem celostnem ustvarjanju, v katerem nastopa kot režiser, avtor, pisec, vizualni in tehnološki mislec ter pedagog.«
»Zato ni naključna odprtost, s katero smo v njihovih projektih soočeni, saj šele potisnjeni čez rob pričakovanega in v manku vnaprej pripravljenih branj lahko pridemo do novih pogledov na svet. In v tem je vsa umetnost.«
»Snov črpa iz svojega okolja in svoje osebne zgodovine, sleherno dogajanje v svojem notranjem svetu v ciklu impulzivnih umetniških intervencij prevede v vizualni svet, pri čemer ostaja zvesta svojemu čutnemu in intenzivnemu likovnemu jeziku ter surovi, (zgolj na videz) nerafinirani in divji estetiki.«
»Želja po širitvi v prostor je nedvoumno nakazana z instalacijami, ki poskušajo vsaj deloma zanikati dekorativnost in dvodimenzionalno naravo kolažev in slik, sicer pa tudi ti niso izrazito ploskoviti, saj s plastenjem in nalaganjem materialov doseže večdimenzionalen efekt.«
»Zmeraj najdenemu - bodisi v družinskem arhivu bodisi na njenih potovanjih (kamni, tekstili) - recikliranemu materialu se podreja, uporabi ga takšnega, kot ga najde, z nič ali zelo malo posegi ga brez olepševanj sestavlja v novo celoto.«
»Imajo podobo sintetičnih podaljškov, protez ali ponaredkov, ki posnemajo človeško obliko, denimo s simuliranjem dramatizma lasnih vlaken (njihovega intenzivnega leska) ali upogibanja in pregibanja okončin (njihovih krivin).«
»Ana Mrovlje s tem opozarjajo na pretečo odsotnost tega, kar posnemajo, in na dogodek, ki je že minil in za katerim so ostale zgolj sintetične sledi, odporne proti minevanju časa. Razstava je statična in singularna, a polna potencialnosti, ki prežemajo prostor s sovpadajočimi fikcijami.«