»Zastopane so vse te stare, že napol pozabljene fotografske tehnike, ob pogoju, da avtor tehniko uporablja v umetniškem izražanju.«
»V festivalu sem videla priložnost, da se pokaže, kako se klasična tehnika spaja z novimi tehnikami. V zgodovini so nastale številne alternativne tehnike, zdaj se kombinira že z digitalno obdelavo.«
»Želimo predstaviti drug pogled na to območje in ponuditi kreativnost lokalnega območja, čezmejnosti in mednarodnih ustvarjalcev. Privabiti želimo vse socialne sloje. S festivalom odkrivamo drugačen pogled na to mesto.«
»Svojo pot začenja zunaj institucij – kot ulični festival. Uporablja mehanizme participatornega gledališča in igrifikacije za dosego kreativne vključenosti obiskovalcev, spodbuja povezovanje lokalnih ustvarjalcev z obeh strani meje in krepi lokalno ustvarjalno sceno. Gradi prostor zunaj jezikovnih in političnih omejitev in s tem ustvarja zavest o skupnem somestju.«
»Tovrstne izmenjalne razstave pomembno bogatijo naš razstavni program, saj pomursko publiko seznanjajo s sodobno likovno produkcijo, ki nastaja v drugih slovenskih pokrajinah, hkrati pa nam takšno vzajemno sodelovanje omogoča, da domače, pomurske avtorje, predstavimo tudi v razstaviščih izven Prekmurja.«
»Pri nobeni od njiju ne gre za aktualiziranje okoljske problematike ali za tako imenovano angažiranost. Obema je skupna estetika pred konceptom, osredotočenost na umetniško izvedbo in poudarjanje lepote ter vsega, kar je vredno ohranjati in občudovati. Namen njunega ustvarjanja ni v moraliziranju ali izpostavljanju človekovega vpliva in kapitalističnega pohlepa po okolju. Preprosto želita izpostaviti lepoto, ki nas obdaja in je neprecenljiva. Izpostavljata naravo, ki je kot taka najbolj popolna.«
»Toni Meštrović se v seriji razstav Vdiranje v sistem (2018), Nadziranje nadzora (2020) in Prisluškovanje (2022) ukvarja z raziskovanjem tehnologije videonadzora, bodisi njenih lastnosti tehničnega orodja bodisi njenih družbenih implikacij.«
»Toni Meštrović se v seriji razstav Vdiranje v sistem (2018), Nadziranje nadzora (2020) in Prisluškovanje (2022) ukvarja z raziskovanjem tehnologije videonadzora, bodisi njenih lastnosti tehničnega orodja bodisi njenih družbenih implikacij. Pri tem ga moč nadzorujočega pogleda zanima v enaki meri kot njegove stranpoti, utvare in slabosti, o katerih se redko razpravlja, v vsakdanjem življenju pa ne sprašuje.«
»Gre za nekaj povsem drugega, kar je najlažje razložiti s pogosto citiranim stavkom, da se 'disciplina najprej loti razvrščanja individuov v prostoru' (M. Foucault, Nadzorovanje in kaznovanje, 1977), ki med drugim pojasni, da moč nadzorujočega pogleda leži v njegovi sposobnosti, da spodbudi konformizem.«
»Občutek, da smo pod nadzorom, namreč ustvarja občutek, da smo potencialni kršilci. Vedenje, da obstajajo informacije, ki so pripravljene pričati v nekem prihodnjem času, je dovolj za to, da naše misli preganjajo s tesnobo obtoženca.«