»Tjaša Ferme nas spodbuja, da opustimo svojo pasivnost, omejimo ekscese UI in ustvarimo družbo, ki si jo želimo, namesto da bi se podredili neki mračni tehnoprihodnosti, za katero domnevamo, da je neizogibna.«
»Vprašanja, ki jih zastavljamo, niso nova, a imajo drugačno razsežnost prav zato, ker generacije, ki so vzpostavile nevladne oblike umetniške produkcije, na takšen ali drugačen način odhajajo.«
»Kot dedič Vena Pilona izjavljam, da poklanjam mestu Ajdovščina kulturno dediščino svojega očeta v znamenje hvaležnosti za gostoljubje, ki mu ga je izkazal njegov ljubljeni rojstni kraj, in želim, da bi očetovo ime in delo živela v spominu prihodnjih rodov.«
»Od osmih del, ki so bila razstavljena, je pet del šlo v dve zasebni zbirki. Poleg same prodaje, ki je bila za naju zelo uspešna, sva s Piero dobila pozitiven odziv drugih galerij na sejmu, sklepali smo sodelovanja za naprej itd.«
»Pri izbiri, katerega umetnika ali umetnico bomo prijavili, najprej razmišljam o specifičnosti določenega sejma, čemu je to sejemsko občinstvo naklonjeno. Ob tem pa tudi na to, s čim jih lahko presenetimo.«
»Postavitev bo zelo drugačna od tega, kar smo vajeni v muzejih in galerijah. In od začetka poudarjamo, da to ni boljša postavitev, ampak samo drugačna postavitev, kot neka študija, ki naj bi obiskovalcu pomagala, da pride do nekih novih vprašanj.«
»Medtem ko znanstveniki s strokovnimi razlagami zadnje desetletje skoraj brez učinka nenehno opozarjajo na okoljsko krizo, želimo preizkusiti drug pristop, in sicer tako, da javnost prestrašimo do kosti. Če je ta planet naš dom, potem v tej hiši straši!«
»Zdi se nam fino, da se znotraj mesta povezujemo in da se tudi Lutkovno gledališče Maribor in Kulturna četrt Minoriti pridružimo prostorom, kjer gostuje ali domuje odlična sodobna vizualna umetnost.«
»Slikar z akademskim pedigrejem, mojster videoestetike, tehnolog ter prepoznavna figura ulično-umetniškega gibanja, svojo umetniško refleksijo skladno vključuje v dialektiko med klasičnim slikarstvom in avantgardnimi dosežki sodobne tehnologije.«
»Veliko je spremenljivk. Sam določim, kako hitro bo stroj nanašal barve, koliko širok čopič bo imel in koliko bo barv. Proces nastajanja je dokaj slikarski, sproti se odločam in razmišljam. Slika tako lahko nastaja tudi dva meseca.«
»Resnična govoricaje tista, ki vzdrži,da je njena resnica,kjer govorice ni.Brez razvozlavanja vozlov,brez iskanja poti domov.Tragedija je spev kozlov,ne spev bogov.«