»Odgovor vladne strani zveni kot zapoznela prvoaprilska šala in pomeni norčevanje iz zdravstvenih delavcev in vseh uporabnikov javnega zdravstva.«
»Razvijamo različne algoritme, temelječe na umetni inteligenci, ki so sposobni interpretirati medicinske zapiske o bolnikih in iz njih izluščiti informacije, ki so potrebne.«
»Tako da se s temi modernimi digitalnimi orodji želimo poslužiti tega, da bi bolje razdelili paciente, predvsem pa, da bi jim lahko dali oskrbo, ki jo na individualni ravni potrebujejo.«
»Tako kot že vsi naši dosedanji koraki pri prenovi zdravstvenega sistema je v tej nacionalni strategiji še posebej v ospredju bolnik. Prek te strategije bomo jasno prišli do našega ključnega in zadnjega cilja, da vsak prebivalec Slovenije pride do kakovostne zdravstvene obravnave, ne glede na to, kje živi.«
»Ministrstvu za zdravje čestital za sprejetje strategije, ki 'je korak v pravo smer'. Dejal je, da ima Slovenija med evropskimi državami WHO-ja enega najboljših zdravstvenih sistemov zaradi primarne ravni zdravstva, strokovnih kadrov, vedno pa so možne izboljšave. S sprejeto strategijo bo Slovenije zelo uspešna, je prepričan.«
»Če bi mi izpolnili program, ki ga imamo, se prav, da bi enota Vič-Rudnik odprla štiri polne ambulante, pomeni, da bi vsak dan potrebovali štiri ekipe – če bi enkrat na teden delala vsaka ekipa, je to 20 timov.«
»Češ da bodo imeli vedno drugega zdravnika, kar je pri nas zelo redko. Drugi pomislek je, da če bodo enkrat vpisani v tej ambulanti, potem nikoli več v življenju ne bodo mogli priti do svojega zdravnika, kar zopet ne drži.«
»Odločili smo se za dvofazni postopek, kjer v prvi fazi ugotoviš usposobljenost dobaviteljev in v drugi fazi od njih nabaviš blago. (...) Po časovnici, ki smo jo predvideli, bo prva faza postopka zaključena v začetku junija in takoj za tem gremo v povpraševanje po blagu, da zagotovimo prve naprave do konca letošnjega leta, kot je bila tudi osnovna časovnica. Zato smo se tudi odločili za dvofazni postopek, da nadoknadimo izgubljeni čas v postopku javnega naročanja.«
»Že takrat so se pokazale prve anomalije, da se v predvideni tehničnih zahtevah, pojavljajo diskriminatorni pogoji, na katere se večina njih ne more prijaviti.«
»Ker pa urad ni sodna dvorana, kjer bi lahko leta razpravljali, zakaj je do tega prišlo in kdo je kriv, smo morali izvesti tudi kadrovske postopke.«
»Vlogo aktivnega kupca ZZZS-ja brez možnosti vsebinskega nadzora nad izvajanjem storitev, brez možnosti sankcioniranja si težko predstavljam. Ta del je treba dodelati.«
»Mi doslej nismo imeli univerzalnega zdravstvenega zavarovanja, čeprav smo mislili, da ga imamo. Vse storitve bodo od zdaj plačane iz obveznega zavarovanja, to pomeni na osnovi vzajemnosti med ljudmi.«
»Psihološki učinek, ko bo delavec dobil 25 evrov nižjo plačo, bo zagotovo negativen. Druga negativna stvar pa je, da bomo delodajalci plačevali tudi bančne stroške, ki bodo s tem nastali.«
»Zelo smo veseli, da so se odločevalci zganili ob napovedanem dvigu premij za dopolnilno zdravstveno zavarovanje, in menimo, da je to velik, vsaj simbolni korak.«
»Za zdravstveno reformo potrebujemo cilje, potrebujemo jasno zavezo vlade, da bo podpirala javno zdravstvo in krepila javno zdravstvo. Potrebujemo tudi zakonske ukrepe na tem področju.«
»Vpliv močnih interesnih skupin je neizmeren, kar povzroča odtekanje javnega denarja, ki bi moral biti namenjen izključno tistim, ki potrebujejo zdravstvene storitve, torej pacientkam in pacientom oziroma zavarovankam in zavarovancem.«
»Nasprotujemo apriornemu zavračanju predlaganih sprememb, od vlade in ministrstva za zdravje pa pričakujemo resna pogajanja, ki bodo omogočala tudi konceptualne spremembe trenutnih predlogov.«
»Obstoječe stanje ne koristi prebivalkam in prebivalcem, torej tistim, ki jim je zdravstveno varstvo namenjeno. Zato ohranjanje obstoječega ni rešitev, ampak del težave.«