»Vsako prenaročanje je namreč nerodna zadeva za zdravnike, ker morajo najti nov termin. Če se prepozno prenaročiš, pa si nekomu preprosto vzel termin za obravnavo.«
»Trenutno ne morem povedati, kje je največ takih prenaročanj, narediti moramo podrobnejšo analizo. Čisto mogoče je, da pacienti določene specialistične preglede opravijo kje drugje ali pa samoplačniško in se potem pri nas ne odjavijo.«
»Spoštujem odločitev sodišča. Dogodek, ki je neprijeten za bolnišnico oziroma za prizadete, pa je vodilo, da bolnišnica veliko dela in usmerja veliko energije, kadrov in resursov v varnost in kakovost.«
»Naša bolnišnica je na izjemno visoki ravni, žal pa se marsikdaj med seboj ne znamo povezati in pogovarjati, zato si bom prizadevala za povezovanje ljudi in prikazovanje vsega tega znanja in vedenja na zunaj, v splošno javnost.«
»Veseli me, da prihaja iz druge bolnišnice, ker se je večkrat izpostavljalo, da so tu konfliktni odnosi. Mislim, da bosta Humarjeva, ki je specialistka kirurgije, in aktualni direktor, ki je specialist interne medicine, pravi tandem, ki lahko pogleda malo širše na razvoj bolnišnice kot celote.«
»Pred nami so poletni meseci, in ko načrtujemo, da bi, seveda v nekem manjšem obsegu, tudi v juliju in avgustu izpeljali delo v smislu ne samo nujnih, ampak tudi manj nujnih oz. elektivnih programov, se mi zdi zelo pomembno, da ima bolnišnica s skoraj tisoč zaposlenimi strokovno vodjo.«
»Z ožjo ekipo se dobivamo vsaj dvakrat na teden in poskušamo dnevno načrtovati ali spreminjati, da bi obravnavali vse bolnike, ki so jim odpadli pregledi ali operacije.«
»Klančičev program je usmerjen k pacientu, to pa 'je tisto, kar zagovarja tudi naš ustanovitelj. Poleg vseh kritičnih točk na področju organizacije dela in same klime zagovarja investicije, proces digitalizacije; zdi se mi, da smo dobili odgovore na vprašanja prav na vseh področjih.'«