»Morda samo s to razliko, da so bile v srednjem veku t. i. čarovnice obsojene na grmado, danes pa so obsojene na stigmo noric in psihiatrično obravnavo.«
»Kot že velikokrat prej, raziskuje te teme skozi interpretacije človeškega telesa, figure, ki pa je vedno integrirana v okolje. Dela so gibljivi kolaži, ki temeljijo na plastenju podob.«
»Pričuje o moči in globini človeškega čustvovanja – je svojevrsten izbor v današnji čas in prostor ujetih trenutkov emocionalne kulture, ki se po navdihu Fragmentov ljubezenskega diskurza napaja iz mitov, arhetipov, filozofskih del in intimnega.«
»Glede vprašanja atonalnosti in torej njenega tukajšnjega sobivanja s tonalnostjo ter pogleda na izkušnjo bivanja v sodobnem svetu, lahko rečem, da ta pogled seveda ne more biti enoznačen ali harmoničen.«
»Z metodo povezovanja izbranih čustvenih stanj z arhetipskimi ljubezenskimi motivi iz književnosti, filozofskih del in iz vsakodnevnega življenja novonastalo operno delo sledi Barthesovemu principu, a se od njega tudi oddaljuje v svet samostojne umetniške stvaritve.«