»Moje mnenje je, da je to sporni vidik, kaže na netransparentnost poslovanja članov Evropskega parlamenta in mislim, da bi bilo treba to nujno spremeniti. Zelo pomembno se mi zdi tudi, da bi se pred volitvami kandidati za evropske poslance glede tega izjasniti – ali so pripravljeni, da se pravila v zvezi s tem spremenijo.«
»Lahko se zgodi samo še kakšna tožba zaradi sprejema zakona v nasprotju z evropsko uredbo. Prehodne določbe predvidevajo začasno prekinitev, ki pa ni mogoča po evropski uredbi.«
»Minister Dikaučič in vlada se smešita, ne samo pred domačo strokovno javnostjo, ampak tudi pred evropskim javnim tožilstvom ter pred celotnim EU-jem in svetom.«
»Predsedovanja ne bo povsem zatemnilo, ampak očitno je, da se Evropska komisija ne namerava odmakniti od tega, kar vidijo kot problematične točke v razmerju do Slovenije.«
»Gre za projekt, pri katerem ne sodelujejo vse države članice, kot je to denimo pri evru, ampak države članice, ki so se odločile za sodelovanje in po pogodbi o Evropski uniji mora takih biti vsaj devet, so potem polno zavezane s pravili s tega področja. Slovenija je s to evropsko uredbo zdaj zavezana in ne vidim možnosti, da bi lahko od tega kar odstopila.«
»Če Slovenija teh dveh tožilcev ne imenuje, to ne pomeni, da bi recimo češka tožilca imela denimo pristojnost pregona tovrstnih kaznivih dejanj v Sloveniji. Tako da v bistvu omejujemo možnost pregona tovrstnih kaznivih dejanj.«
»Predlagatelj zadeve imenuje enega arbitra, nasprotna stran drugega in potem se skupaj dogovorita še za tretjega. Tako da prepričati morajo enega, ki bi ga lahko označili za neodvisnega.«