»Zame je bil pomemben cilj raziskovanje skrivnostnega vzdušja prek filmskega jezika. Format kratkega filma mi je všeč natanko zato, ker dopušča eksperimentiranje s pripovedovanjem zgodbe. Film sem hotel začeti v realističnem tonu, nadaljevati pa s prehodom k abstraktnejši pripovedi.«
»Z izborom filmov praznujemo življenje in tudi ko nas filmi na videz poskušajo zabavati, nevsiljivo komunicirajo ideje, ki se jih spominjamo. Hvala, da so nas opomnili, kako zelo ljubimo človeški duh v času balkonskih socializacij in neresničnih prizorov izpraznjenih mest.«
»Če je glasba eno redkih preostalih zavetij prastare 'magije', ki ne polaga računov zgolj razumljenemu, potem Abraxas ni hipna 'abrakadabra', ki prelisiči čute le za nekaj sladkih zvočnih trenutkov, ampak se skozi umetniško širino ustvarjalca, bobnarja, čelista, instrumentalista in skladatelja udejanja kot spontano-premišljena alkimija dveh svetov, ki preko prostranih, a jasno definiranih zvočnih pokrajin dveh inštrumentov zapeljuje z zlatim rezom uravnoteženosti in kaosa, temperamenta in umerjenosti, eksplozivnosti in miline, svetlobe in teme.«
»Avtor jo opiše kot glasbeno delo, ki popelje iz drvečega, ponorelega sveta instant zabave in lažnih novic v prostrano pokrajino glasbenih (z)možnosti, nad katero se odpira presunljivo obzorje zvočne čistine.«