»Kljub večkrat ponovljenim obljubam milijardam uporabnikov po vsem svetu, da bodo lahko nadzorovali delitev svojih osebnih informacij, Facebook spodkopava izbire potrošnikov.«
»Facebook je pripravljen na 'velike strukturne spremembe', ki bodo vplivale na njegovo upravljanje in na način, kako podjetje oblikuje svoje produkte.«
»Spletna podjetja bi morala nositi odgovornost za uresničevanje standardov o škodljivi vsebini, a bi pri tem moral veljati bolj standardiziran pristop.«
»Verjamem tudi, da bi skupni globalni okvir – namesto regulacije, ki se med državami in zveznimi državami pomembno razlikuje – zagotovil, da medomrežje ne postane razdrobljeno, da lahko podjetniki gradijo produkte in strežejo komur koli ter da so vsi deležni enake zaščite.«
»Verjamem, da se bo komuniciranje v prihodnje vse bolj premikalo k zasebnim, kodiranim storitvam, pri katerih bodo ljudje lahko prepričani, da bodo njihove izjave ostale zaupne in vsebina ne bo za vedno ostala na spletu.«