»Žal srednjih šol ni nihče nič vprašal. Kadar se uvajajo spremembe voznih redov, bi bilo nujno, da se srednje šole vpraša, kdaj začenjamo s poukom, kdaj zaključimo s poukom ter iz katerih smeri se vozijo naši dijaki ter koliko jih je. Te podatke imamo in bi jim jih seveda v anonimizirani obliki tudi posredovali.«
»Koliko smo uspeli do sedaj raziskati, je do poslabšanja razmer s prevozi prišlo, ker je s 1. julijem 2024 prišlo do zamenjave koncesionarjev in težave so se pojavile kot posledica neustrezne komunikacije o zasedenosti posameznih linij na nivoju stari koncesionarji–novi koncesionar–Družba za upravljanje javnega potniškega prometa.«
»Na relaciji Zagradec-Novo mesto, morajo dijaki, ki obiskujejo Kmetijska šola Grm, presedati trikrat. Prej so za prevoz potrebovali pol ure, zdaj rabijo eno uro in tri četrt.«
»Ob vsakem začetku novega šolskega leta prevozniki v prvih dneh rešujejo različne situacije z relacijami, urami odhodov in zasedenostjo. Letos pa so te težave ob menjavi sistema postale vidnejše, saj se koncesionarji soočajo z izzivom izvedbe večjega števila relacij.«
»NPZ je pisalo 32 učencev 9. razreda in 35 učencev 6. razreda, ki smo jih razdelili v skupine po 16 oz. štiri oddelke, seveda ob upoštevanju varnostne razdalje.«
»Kar pa je seveda skregano z vsakimi strokovnimi argumenti, zdravo pametjo in predvsem nima nobene zveze s covidno situacijo in absolutno ne spada v interventni zakon.«
»Gre za absolutno nesprejemljiv predlog, ki nima ne strokovne podlage ne nikakršne povezave z ukrepi za omilitev in odpravo posledic epidemije, pomeni pa razkroj slovenskega izobraževalnega sistema.«