»Pri Rembrandtu gre za čustva in bistvo človekovega bivanja. Pri Vermeerju gre za umirjenost. In pri Fransu Halsu gre za radost, gibanje. Na njegovih slikah se skoraj vsi smejijo. In ko se človek sprehodi po tej razstavi, se začne tudi sam smejati. Poteze s čopičem kar plešejo po platnih.«
»Spominski muzej ne sme molčati, saj bi bila to zmaga za tretji rajh. Najmočnejši je glas žrtev. Danes so naše številne publikacije v mnogo jezikih na voljo tudi v obliki e-knjig. Verjamem, da bomo tako dosegli vse ljudi, za katere je spomin, tudi najtežji, najtrajnejši temelj povojnega sveta.«
»Umetniška dela so tridimenzionalna. Če se osredotočimo na sliko, ki reproducira določen trenutek, zamrznjen v času, sicer dobimo nekaj informacij, veliko pa jih tudi zgrešimo, če pomislimo na vse, kar zaobjema sliko kot predmet.«
»Etične smernice muzejev so precej drugačne, kot so bile v 60. letih 20. stoletja, in naš muzej je pri upravljanju zbirke zavezan modernim normativom.«
»Očitno je, da se Britanski muzej ni odzval tako obsežno, kot bi se moral v odgovor na opozorila v letu 2021, in na težavo, ki je zdaj v celoti prišla na plano. Odgovornost za ta neuspeh mora na koncu prevzeti direktor.«
»Ključno je, da se tudi krajina primerno uredi, da ne pride ponovno do zgodb, ki so se dogajale v preteklosti: naj omenim samo zasaditev borovcev, ki zagotovo niso avtohtona drevesa tega območja.«
»Začetki Mestnega muzeja Idrija, ki ga je januarja 1953 ustanovil tedanji Ljudski odbor občine Idrija, so tesno povezani z obnovo in predstavitvijo dediščine idrijskega rudnika živega srebra, njegova vsebinska zasnova pa je bila že od začetkov bistveno širša in je poleg rudarstva vključevala tudi področja geologije, zgodovine, narodnoosvobodilnega boja in etnografije na Idrijskem in Cerkljanskem, skozi sedem desetletij pa se je njegova razvejana dejavnost le še širila.«