»Naša vizija je ne le razvijati tehnologijo, ki bo uporabna v vesolju, temveč vlagati v to, da iz vesoljskih inovacij nastane tudi vrsta civilnih aplikacij, ki bodo izboljševale življenje na Zemlji.«
»Položaj spremljamo tako na makroravneh, torej na ravni naših ključnih trgov, kot na mikroravni, torej na ravni ključnih kupcev slovenske avtomobilske industrije.«
»Športniki so s svojimi uspehi najboljši manifestator tistih vrednost, po katerih želi biti Slovenija prepoznana v svetu – trdem delu in ekipnem duhu.«
»Predstavljajmo si, da je to naša zadnja možnost odločiti se, kaj bomo razvijali, s čim bomo prodirali na trg.«
»Vesoljski sektor sestavlja več kot 40 praviloma majhnih in srednje velikih podjetij, ki zdaj vstopajo v drugo ali celo tretjo generacijo programov Evropske vesoljske agencije, in ustvarjajo pomembne preboje tako na tehnologijah, ki jih potrebujemo v vesolju, kot v možnih zemeljskih aplikacijah.«
»Slovenija je majhna na Zemlji, a želi postati velika v vesolju. Njen živahen vesoljski sektor že zdaj kaže, da je to dosegljiv cilj.«
»To, da polovica direktorjev meni, da njihovo podjetje ne bo preživelo brez preobrazbe, je mogoče razumeti tudi kot dobro novico. Spodbudilo jih bo namreč k preobrazbi, kar pa je ključnega pomena.«