»Mi nismo specialisti za medicinsko opremo, to smo glasno povedali. V državo smo pošiljali vzorce s certifikati, da se preveri, ali so ustrezni. Tukaj imam dokument Bureau Veritasa, ki pravi, da so ustrezne, potem smo jih naročili. Zdaj pa te maske kar naenkrat niso več ustrezne.«
»Čeprav nekateri mislijo, da je že vsega konec, je ni tako lahko dobiti. Saj vidite, da smo pravzaprav eno redkih podjetij, ki smo jo pripeljali, čeprav nismo specialisti za medicinsko opremo.«
»Da bi šli povedat Iata združenju, da bi šli k lastnikom slotov, Lufthansi in vsem partnerjem povedat, da smo tukaj, imamo resnega partnerja, da imamo rešitev. Jaz mislim, da bi lahko to zadržali do trenutka, ko bi mi vzpostavili operativo.«
»Brez kakršnih koli državnih subvencij, 110 evrov povprečna cena karte, 73-odstotna zasedenost, enaka cena goriva kot zdaj in se stvar že v drugem letu izide.«
»Naše podjetje nastopa v funkciji, da ugotovimo, ali je v premoženju Adrie Airways še kaj takšnega, da bi se dalo vzpostaviti nazaj letalsko podjetje, točno Adrio z licenco, sloti in z vsem, kar temu pripada. Če se bo izkazalo, da je to mogoče, bomo pripravili načrte in verjetno te stvari odkupili.«