»Vsem svojim odjemalcem bomo nudili vso podporo in pomoč, ki jo bodo potrebovali, saj želimo, da imajo s tem čim manj težav in da bo postopek menjave potekal nemoteno.«
»Vsekakor pa ni realno pričakovati, da bi dobavitelj, ki bi ob podpisu pogodbe z večjim odjemalcem moral zakupiti dodatne količine plina, odjemalcu dobavljal ta plin po ceni, nižji od nabavne.«
»Na žalost so bile vse druge možnosti izčrpane, analiza poslovanja in vse napovedi gibanja cen elektrike in zemeljskega plina v Evropi so pokazale, da dolgoročno poslovanje na slovenskem trgu v obsegu, kot ga imamo, za našo družbo ni več poslovno vzdržno.«
»Zvišanje končne cene dobave elektrike za gospodinjskega odjemalca iz standardne porabniške skupine (Dc) se je glede na leto 2020 zvišala za 7,4 odstotka.«
»Prenehanje dobave električne energije na naročniška razmerja za mobilne, fiksne in ostale komunikacijske storitve nima in ne bo imelo nobenega vpliva, uporabniki bodo še naprej imeli vse ugodnosti, ki so bile vezane na celovito zaokroženo ponudbo z elektriko, za pomoč pri menjavi dobavitelja elektrike pa smo jim na voljo na brezplačni številki 080 8000 in info@telekom.si.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju